ПриватБанк масово урізує клієнтам кредитні ліміти, через що люди змушені відмовлятися від послуг банку.
Навіть ті клієнти, які мали хорошу репутацію і ніколи не порушували кредитний ліміт, все-одно не можуть домогтися від банку задовільних умов співпраці.
Одна їх клієнток фінустанови залишила скаргу на сайті Мінфіну, де розповіла про свій багаторічний досвід співпраці з ПриватБанком.
"Кілька років тому я жила в борг (витрачала гроші з кредиту, знаючи точно, що отримаю зп і все поверну), кредитний ліміт підвищили без мого прохання до 18 000. Я завжди повертала в термін, але так як іноді доводилося знімати в банкоматі, то банк отримував свої 4%, і було йому добре і солодко. Зараз з фінансовим становищем все більш-менш нормально.І банку це не подобається. Спочатку знизили % на особисті кошти з 10 до 8, потім до 6 і ось пару тижнів назад - до 4% ", - розповідає клієнтка.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Жінка довгий час користувалася кредитним лімітом, щоб брати дорогі товари в розстрочку по «Оплаті частинами» на 1-2 роки, і виплачувати невеликі суми щомісяця. Клієнтка ПриватБанку завжди вчасно покривала розстрочки, і щомісяця мала на бонусний рахунок за 300 грн кешбеку. Раптово кредитний ліміт їй урізали з 18000 до 2000 грн, і жінка не розуміє, чому при хорошій кредитній історії і стабільних доходах банк поставив їй такі обмеження.
"Приват був цікавий тим, що тільки в цьому банку раніше був зручний мобільний додаток. Але тепер він далеко не єдиний, хто пропонує цю послугу. Подумую про те, щоб зовсім відмовитися від їх послуг", - зазначила клієнтка.
Нагадаємо, всі частіше ПриватБанк оформлює пенсіонерам золоті кредитні карти, за обслуговування яких їм щомісяця потрібно віддавати високий відсоток зі своєї пенсії в якості комісії.