Today.ua

Клієнти Monobank почали втрачати крупні суми та накопичувати борги через одну непомітну операцію

У Monobank є функція, через яку клієнти можуть опинитися в боргах, і самі того не помітити. Про свій особистий досвід розповів один із користувачів українського банку.

Стало відомо, що Monobank може без дозволу клієнта і за фактом без його повідомлення змінювати кредитний ліміт. У цьому випадку сталося збільшення коштів - і не вдвічі, а у 20(!) разів.

На порталі Мінфіну в розділі відгуків з'явилося повідомлення від чоловіка під ніком elderlybeans, в якому він розповів, що при самостійній зміні кредитного ліміту Monobank не тільки не запитує, він ще й повідомляє про це максимально непомітно. Від банку не надходить ні дзвінка, ні повідомлення на телефон, ні навіть оповіщення в додатку, який зберігався в історії операцій. За словами клієнта, йому прийшло пуш-повідомлення, яке, як ми знаємо, дуже легко не помітити чи стерти разом з іншими рекламними сповіщеннями.

Саме так сталося і у випадку elderlybeans: "У мене часто може змінюватися баланс на карті на подібні суми, тому я навіть і не думав, що це щось не те. "Напевно, борг повернули" - подумав я, і спокійно користувався карткою Думаючи, що це мої власні кошти, адже великими цифрами на карті показується загальний баланс, до якого можуть входити кредитні кошти.Тільки нижче, маленьким шрифтом, вказується скільки там Ваших грошей, а скільки кредитних.Власне, якщо Ви постійно десь бігаєте у справах, дуже легко не помітити зміни кредитного ліміту взагалі, ні на момент зміни, ні після".

Сам того не знаючи, чоловік почав користуватись кредитними коштами. Правда розкрилася, коли під час переказу коштів банк видав комісію. Уважно вчитавшись, стало зрозуміло, що це були кредитні кошти.

Тоді клієнт банку спробував зменшити кредитний ліміт, і на його карті виявився баланс -300 гривень як простроченість за кредитом. "(Борг) за кредитом, який я не збирався брати, а якби і взяв, то виплатив би вчасно", - зазначає клієнт.

Намагаючись вирішити проблему, чоловік не зміг додзвонитися на підтримку, знайшовши відповідь лише у телеграм-боті.

"Коли все ж таки розібралися, в чому справа, я ще до вечора чекав, поки мені відновлять кредитний ліміт, щоб я хоч міг користуватися грошовими переказами, які мені потрібно було зробити в цей день. Відповідно замість того, щоб одразу дізнатися про зміну кредитного ліміту і зважати на це, я вліз у кредитні кошти, не помітив цього і весь вечір провів у спілкуванні з підтримкою банку замість того, щоб займатися своїми справами", - обурився клієнт Monobank.

Нагадаємо, Monobank підняв ставки за валютними депозитами для населення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ