Клієнти “Ощадбанку“ втрачають доступ до рахунків в “Ощад 24/7“

Клієнти "Ощадбанку" поскаржилися на збої в роботі сервісу "Ощад 24/7", через які вони втрачають доступ до своїх рахунків. На сайті Мінфіну з'явився негативний відгук про те, що з кінця грудня 2020 року одну з клієнток "Ощадбанку" не може скористатися "Ощад 24/7" ні з комп'ютера, ні з мобільного телефону.

Клієнти “Ощадбанку“ втрачають доступ до рахунків в “Ощад 24/7“ - today.ua

"В кінці грудня 2020 (наскільки я бачу вже по сумі в Ощад 24/7 це було 28.12.20) оператор на моє прохання перевела мені з мобільних заощаджень в ручному режимі суму і підтвердила, що у Вас технічні проблеми. 05 та 06 січня 2021 року я знову не могла зайти в веб-банкінг. 06.01.21 я знову попросила Вашого оператора перевести суму на мобільні заощадження ", - повідомила клієнтка" Ощадбанку ".

Жінка протягом двох тижнів зверталася і в колл-центр, і в сам банк, але співробітники так і не змогли відновити їй роботу сервісу. Клієнтка "Ощадбанку" була обурена тим, що її попросили назвати останній платіж за 14 днів, який вона не пам'ятає через 2 тижні.

"Прошу вибачення за тон, але у мене залишилися тільки мати після спілкування за 2 тижні з вашими співробітниками і системою 24/7 ... При додзвоні в колл-центр, система не запросила у мене останніх 4х цифр номера карти (як це було зазвичай ), а відразу з'єднала з оператором. Після цього була проведена ідентифікація клієнта за датою народження та пропискою. Я все назвала своєму оператору мобільного зв'язку (здається Владиславу), але він ще раз перепитав місто - я знову повторила. Потім у мене запитали останню суму операції. Але ви мене вибачте, тут мене прорвало вже зовсім - в Ощад 24/7 зайти подивитися суми, залишок і роздрукувати платіжки я не можу, суми різні мені колл-центр перераховував і я користувалася карткою в магазині. Як я можу назвати останній платіж за 14 днів ??? ", - зазначила клієнтка.

Клієнти “Ощадбанку“ втрачають доступ до рахунків в “Ощад 24/7“Клієнти “Ощадбанку“ втрачають доступ до рахунків в “Ощад 24/7“ Клієнтка намагалася підключитися до "Ощад 24/7" в передмісті, а чоловік в цей же час на її прохання - у Харкові, але і там сервіс не працював. Тоді жінка вирішила написати скаргу, і знову зв'язалася з оператором. Через деякий час додаток запрацював.

"Після цього я стала вимагати оформити скаргу, на що отримала відповідь «На якій підставі?». Не працює сервіс, не переключені на техпідтримку програмісти, некомпетентність співробітників, неправомірне спотворення моєї прописки - цього мало?", - пише у відгуках клієнтка.

Раніше повідомлялося, що "Ощадбанк" блокує банківські карти своїх клієнтів під час оплати ними комуналки через термінали.

Гороскоп на 24 січня для всіх знаків Зодіаку: Павло Глоба обіцяє сприятливий день для зміцнення відносин між близькими людьми
Гороскоп на неділю, 24 січня 2021 року, передбачає день, багатий на емоції. Для багатьох він може визначити хід подій на найближче майбутнє, а комусь ...
“Ось він! Бердянськ“: стало відомо, де Леся Нікітюк проведе свою відпустку
Леся Нікітюк послідувала прикладу українських зірок і відправилася в казкову відпустку на Мальдіви. Зірка телебачення показала шанувальникам, куди вон...
Пенсійний вік в Україні підвищать з 1 квітня
Пенсійний вік збільшиться для жінок. З 1 квітня 2021 року вийти на заслужений відпочинок вони зможуть по досягненню 60и річного віку. Пенсія в Укра...
Катерина Кухар показала сміливе фото під душем: «А ось і фривольність»
Катерина Кухар дозволила собі відійти від своєї стриманості та аристократичності. Прима-балерина здивувала шанувальників фотографіями в крихітному бік...
Пенсія: як розрахувати свій страховий стаж, і що робити, якщо його бракує
Пенсія в 60 років може стати реальністю лише для тих громадян, які зуміють до цього віку накопичити необхідний трудовий стаж. Як розрахувати його, у с...