Today.ua

Клієнти “Ощадбанку“ втрачають доступ до рахунків в “Ощад 24/7“

Клієнти "Ощадбанку" поскаржилися на збої в роботі сервісу "Ощад 24/7", через які вони втрачають доступ до своїх рахунків. На сайті Мінфіну з'явився негативний відгук про те, що з кінця грудня 2020 року одну з клієнток "Ощадбанку" не може скористатися "Ощад 24/7" ні з комп'ютера, ні з мобільного телефону.

"В кінці грудня 2020 (наскільки я бачу вже по сумі в Ощад 24/7 це було 28.12.20) оператор на моє прохання перевела мені з мобільних заощаджень в ручному режимі суму і підтвердила, що у Вас технічні проблеми. 05 та 06 січня 2021 року я знову не могла зайти в веб-банкінг. 06.01.21 я знову попросила Вашого оператора перевести суму на мобільні заощадження ", - повідомила клієнтка" Ощадбанку ".

Жінка протягом двох тижнів зверталася і в колл-центр, і в сам банк, але співробітники так і не змогли відновити їй роботу сервісу. Клієнтка "Ощадбанку" була обурена тим, що її попросили назвати останній платіж за 14 днів, який вона не пам'ятає через 2 тижні.

"Прошу вибачення за тон, але у мене залишилися тільки мати після спілкування за 2 тижні з вашими співробітниками і системою 24/7 ... При додзвоні в колл-центр, система не запросила у мене останніх 4х цифр номера карти (як це було зазвичай ), а відразу з'єднала з оператором. Після цього була проведена ідентифікація клієнта за датою народження та пропискою. Я все назвала своєму оператору мобільного зв'язку (здається Владиславу), але він ще раз перепитав місто - я знову повторила. Потім у мене запитали останню суму операції. Але ви мене вибачте, тут мене прорвало вже зовсім - в Ощад 24/7 зайти подивитися суми, залишок і роздрукувати платіжки я не можу, суми різні мені колл-центр перераховував і я користувалася карткою в магазині. Як я можу назвати останній платіж за 14 днів ??? ", - зазначила клієнтка.

Клієнтка намагалася підключитися до "Ощад 24/7" в передмісті, а чоловік в цей же час на її прохання - у Харкові, але і там сервіс не працював. Тоді жінка вирішила написати скаргу, і знову зв'язалася з оператором. Через деякий час додаток запрацював.

"Після цього я стала вимагати оформити скаргу, на що отримала відповідь «На якій підставі?». Не працює сервіс, не переключені на техпідтримку програмісти, некомпетентність співробітників, неправомірне спотворення моєї прописки - цього мало?", - пише у відгуках клієнтка.

Раніше повідомлялося, що "Ощадбанк" блокує банківські карти своїх клієнтів під час оплати ними комуналки через термінали.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ