ПриватБанк стягує зі своїх клієнтів чималу комісію за свої послуги, на що вони неодноразово скаржилися в соцмережах. Крім того, банк нав'язує клієнтам послуги, які їм фактично не потрібні. Одна з незадоволених клієнток залишила негативний відгук на сайті Мінфіну, розповівши, як на неї повісили необов'язкові транзакції.
"Звернулася у відділення Приватбанку, мені сказали, що потрібно два рази перевести на свій мобільний телефон 1 гривню - один раз прямо зараз, підключившись до вай-фай Приватбанку, одну на наступний день. Аргументувавши це тим, що це обов'язкове навчання Приватбанку, і якщо я це не зроблю - мене викликатимуть в відділення. і за ці 2 безглузді операції потрібно заплатити комісію 4 гривні. Що це за навчання обов'язкові у вас, і чому від них не можна відмовитися? ", - написала клієнтка.
У відповідь на цей відгук у ПриватБанку відповіли, що зазначені дії не є обов'язковими.
"Коли дві операції в загальній сумі на дві гривні приносять банку дохід у чотири гривні - це офігенне ноу-хау від креативних співробітників Привату із заробляння грошей для банку ...", - написав у відгуках ще один клієнт ПриватБанку.