Today.ua

Клієнти ПриватБанку скаржаться на велику комісію і нав'язування послуг банку

ПриватБанк стягує зі своїх клієнтів чималу комісію за свої послуги, на що вони неодноразово скаржилися в соцмережах. Крім того, банк нав'язує клієнтам послуги, які їм фактично не потрібні. Одна з незадоволених клієнток залишила негативний відгук на сайті Мінфіну, розповівши, як на неї повісили необов'язкові транзакції.

"Звернулася у відділення Приватбанку, мені сказали, що потрібно два рази перевести на свій мобільний телефон 1 гривню - один раз прямо зараз, підключившись до вай-фай Приватбанку, одну на наступний день. Аргументувавши це тим, що це обов'язкове навчання Приватбанку, і якщо я це не зроблю - мене викликатимуть в відділення. і за ці 2 безглузді операції потрібно заплатити комісію 4 гривні. Що це за навчання обов'язкові у вас, і чому від них не можна відмовитися? ", - написала клієнтка.

 Жінку попросили перевести на свій мобільний телефон символічну суму в 1 гривню, при цьому заплативши комісію 2 гривні. І такі транзакції її попросили провести двічі. У разі відмови її погрожували викликати в відділення. Вона не розуміє, що це за обов'язкові платежі, і чому від них не можна відмовитися.

У відповідь на цей  відгук у ПриватБанку відповіли, що зазначені дії не є обов'язковими.

"Коли дві операції в загальній сумі на дві гривні приносять банку дохід у чотири гривні - це офігенне ноу-хау від креативних співробітників Привату із заробляння грошей для банку ...", - написав у відгуках ще один клієнт ПриватБанку.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк відмовляє українцям у видачі зарплатних карт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ