Термінали ПУМБ перестали приймати банкноти номіналом 500 та 1000 грн. Про це стало відомо від клієнту банку. У фінустанові визнали проблему та пояснили ситуацію.
Користувач сайту Мінфін під ніком para53 повідомив, що спробував поповнити карту ПУМБ через банківський термінал. Послуга виявилася недоступною. У банку, до якого по пояснення звернувся клієнт, заявили, що побоюються фальшивок.
За словами користувача послуг, він зміг поповнити картку через іншу систему, яка підтвердила операцію. Однак у ПУМБ повідомили, що кошти не надійшли на рахунок.
"Поповнити картку через термінал у відділенні - проблема, оскільки купюри номіналом 500 грн і вище термінал не бере, працівники пояснили, що бояться фальшивок. Поповнив картку через термінал EasyPay, фінансова компанія надала квитанцію і в телефонному режимі підтвердила, що гроші перевела банку. А банк стверджує, що гроші йому не надходили", – зазначив para53.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
За словами клієнта, йому не сподобалося відношення у call-центрі, куди він звернувся: "Аби відшити, можна сказати хамське". Також зазначено, що у ПУМБу немає своїх терміналів, крім тих, що у відділеннях, а поповнення з інших платіжних терміналів "нахабно ускладнюють та обмежують 5000 грн на добу".
У ПУМБі відповіли, що неможливість поповнення картки через термінали банкнотами 500 та 1000 грн пов'язана з обережністю. Банк хоче захистити себе від надходження пошкоджених купюр цього номіналу.
"У грошовому обігу України з'явилися банкноти номіналом 500 та 1000 грн, які були пошкоджені під час надзвичайного режиму. Банкноти були пошкоджені за допомогою дрелі. Через це службою безпеки банку було прийнято рішення обмежити кількість купюр до 1 штуки для поповнення за одну транзакцію.
Представники ПУМБу уточнили, що якщо поповнення рахунку провадиться не через їх термінал, для зарахування коштів потрібен час – до трьох робочих днів.
"Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з неприйнятним обслуговуванням нашого фахівця. Ми обов'язково розберемося в ситуації та надамо зворотний зв'язок", - зазначили у банку.
Раніше повідомлялося, що Ощадбанк розпочинає фізичну ідентифікацію внутрішньо переміщених осіб (ВПО).