Київстар знімає з деяких абонентів місячну абонплату у подвійному розмірі. Українці масово скаржаться на такі дії мобільного оператора на сторінці у Facebook, на що у Київстар зробили офіційне пояснення.
Так, одна з абоненток написала в коментарях, що Київстар нібито зняв з неї подвійну абонплату по невідомій причині, на що в компанії відповіли:
"Зняття коштів з рахунку того чи іншого номера Київстар здійснюється на підставі даних про використання послуг моб. зв'язку, отриманих від обладнання нашої компанії, та умов тарифного плану/послуг за номером".
Проте дівчина зазначила, що в один день з її рахунку відбулося списання коштів за двома тарифами.
У Київстарі відповіли, що це може відбуватися, якщо за бажанням клієнта змінюється тариф. Умови попереднього пакету послуг анулюються, і оплачується новий тарифний план за наявності коштів на рахунку.
"А чого взяли гроші і за старий тариф, і за новий?", - уточнила українка.
У компанії припустили, що, ймовірно, гроші двічі списалися з рахунку клієнтки тому, що попередній тариф не був нею сплачений. Рахунок поповнився до зміни тарифного плану – спочатку відбулася оплата, далі змінився тариф, і було знято оплату за нього.
Раніше повідомлялося, що Київстар закриє дев'ять популярних тарифних планів з 6 червня.