Електронна комерція – це великий бізнес. Настільки великий, що тільки в США електронна комерція становила 13% усіх роздрібних продажів у 2017 році, до приголомшливих 453,46 мільярдів доларів США.
Це один із найбільш швидкозростаючих комерційних секторів в онлайн-просторі, і це не лише відомі торгові марки, які генерують найбільше прибутку, а дедалі більше незалежних роздрібних торговців, які з’являються на ринку.
Але для роздрібних торговців не все так гладко, оскільки витрати на рекламу часто є великими, і пошук найефективніших джерел трафіку для вашого магазину є важливим для підтримки позитивної рентабельності інвестицій.
А тепер перейдемо до справи та почнемо аналізувати найкращі джерела трафіку електронної комерції.
Джерелами трафіку є нативний, пошуковий, мобільний трафік і соціальні мережі. Але для початку давайте зануримося в соціальні джерела трафіку як найефективніші з огляду на короткий час за який ми можемо отримати перші результати.
Соціальний трафік
Twitter, Pinterest, Facebook і Instagram є чудовими джерелами трафіку, причому Facebook перебував на першому місці до 2020 року. Зараз найперспективнішим джерелом трафіку є TikTok.
Ми запитали Романа Ігнатенка про найкращу стратегію для вертикалі електронної комерції в TikTok. Роман — цифровий маркетолог із більш ніж семирічним досвідом роботи в кількох бізнес-вертикалях від лідогенерації до електронної комерції. Крім того, він є досвідченим наставником, який допомагає іншим маркетологам покращити свою ефективність.
Олексій Скубій: Tiktok — це одна з набираючих популярності соціальних мереж, яка забирає аудиторію від Facebook. Але чому ця соцмережа настільки приваблива для електронної комерції?
Роман Ігнатенко: TikTok – унікальна соціальна мережа, з унікальним контентом, та надзвичайно зацікавленою аудиторією. Контент – це секретна зброя. Користувачі TikTok надзвичайно зацікавлені в обміні та участі в різних викликах на основі музичних тем. Ваше популярне відео може швидко стати вірусним, оскільки алгоритм TikTok підвищує його ранжування.
Олексій Скубій: Які існують критичні моменти створення вірусного контенту?
Роман Ігнатенко: Це не так складно як здається. Потрібно лише встановити додаток TikTok і стежити за найпопулярнішими відео протягом кількох днів. Ви відкриєте для себе основні тенденції та визначите напрямок для своїх майбутніх відео які будуть використані для реклами. Якщо ви хочете делегувати створення контенту, я рекомендую приєднатися до TikTok Creators Marketplace. Це офіційна платформа від TikTok, яка є місцем де зосереджені найяскравіші тіктокери. Вони можуть зробити відео про розпакування вашого продукту або виготовити відео з цікавим відгуком про ваш сервіс.
Олексій Скубій: Контент готовий. Що далі робити маркетологу?
Роман Ігнатенко: Тепер потрібно запускати рекламу. Є кілька способів зробити це. Деякі маркетологи створили б класичні конверсійні оголошення, як вони роблять це для Facebook. Але я рекомендую протестувати TikTok Spark Ads. Ви можете підключити профіль інфлюенсера до опублікованого відео свого продукту та рекламувати його. Ви отримаєте кращу ефективність, оскільки він поєднує органічний і платний трафік. Ви можете порівняти результати залучення пізніше – я помітив, що ви можете отримати більше репостів і лайків для відео, опублікованого популярними користувачами TikTok. Ви все ще можете збирати статистику та оптимізувати свої кампанії.
Олексій Скубій: Це вражає. Чи є у TikTok інші варіанти для електронної комерції?
Роман Ігнатенко: Остання функція реклами TikTok – це оновлені стрічки. Найновіший додаток TikTok Shopping Feed на Shopify дозволяє користувачам купувати ваш товар безпосередньо зі стрічки TikTo. Це також дозволяє отримувати відео з хештегів та інфлюєнсерів, які використовують або носять ваш продукт.
Отже, якщо комусь подобається продукт у вашій стрічці, програма допоможе їм знайти його та додати до кошика!
Олексій Скубій: Які продукти можна успішно рекламувати у TikTok? Можливо, ви можете навести кілька прикладів успішних та неприбуткових продуктів?
Роман Ігнатенко: Потенційно всі продукти можуть бути прибутковими при просуванні в TikTok. Вам просто потрібно дотримуватися політики платформи та уникати обмежених категорій продуктів. Наприклад, я рекламував Byte – продукт, який допомагає вирівняти зуби, а також косметичні засоби, засоби для дому та кухонний посуд. Для кожного з цих продуктів важливо було знайти правильну аудиторію. І коли ви знайшли її, настав час масштабувати рекламні кампанії. Але, звісно, я отримував і погані результати – це буває, коли продукт уже не є актуальним, він набрид аудиторії. Тому важливо почати зі збору аудиторії. Це допоможе вам зрозуміти, чи варто починати рекламувати продукт.