Ощадбанк заблокував картку для соціальних виплат одній із клієнток, на що вона поскаржилася на порталі Мінфін. Жінка докладно розповіла, з якою проблемою зіткнулася, і що відповіли у фінустанові на її скаргу.
"Під час військового стану заблокували соціальну карту, хоча були попереджені, що перебуваю не в Україні і було сповіщення від банку, що картки автоматично продовжуються до 31 серпня!", - сказано у відгуку.
Оскільки клієнтка Ощадбанку перебуває за кордоном, вона хотіла отримати хоча б віртуальний доступ до грошей, проте представник банку відповів, що потрібно відкрити іншу картку. Зробити це за кордоном жінка фізично не може.
Клієнтка здивована, що її попередню карту закрили, адже Ощадбанк мав автоматично продовжити термін її придатності до кінця літа.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Відповідь представника банку: попросіть виконавчу службу надсилати вам на іншу карту. Близько 4 години намагалася з'ясувати, що робити в цій ситуації — компетентності 0!. У чат-боті відповідають, що потрібно дзвонити на гарячу лінію, на гарячій лінії відповідають "Їдьте вУкраїну та отримуйте нову карту", - розповіла українка.
Клієнтка зазначила, що просила співробітників Ощадбанку відновити доступ до картки, щоб мати можливість отримувати соцвиплати, але їй так і не допомогли.
"Ощадбанк, згодна приїхати в Україну заради вас, дорогу оплатите туди і назад??? Дно повне...", - обурилася клієнтка банку.
Раніше повідомлялося, що українці масово скаржаться на блокування пенсійних карток за борги.