Today.ua

“Ощадбанк“ не повертає клієнтам гроші: чому при переказі коштів виникають проблеми

У клієнтів українських банків часто не доходять гроші з одного рахунку на інший, і на цей раз з подібною скаргою виступив один з клієнтів державного "Ощадбанку". Як сказано у відгуку на "Мінфіні", при переказі з карти "Ощадбанку" на карту monobank суми 6000 гривень, клієнт так і не отримав свої гроші. Кошти знаходяться десь в підвішеному стані, і клієнт вимагає повернути їх.

"10.11.20 була здійснена транзакція на карту монобанк на суму 6000 грн. Але кошти досі в підвішеному стані, що за бардак і чому я не можу скасувати даний переказ, чому за правилами банку після 3 днів кошти негайно не повертаються ?!", - написав клієнт.

Клієнт "Ощадбанку" поцікавився, де саме зараз перебувають гроші, і чому він повинен чекати їх повернення вже більше трьох днів.

"У мене зачаїлися негативні відгуки про ваш банк! Чи є взагалі хтось відповідальний в цьому банку ?!", - написав розгніваний чоловік.

Раніше повідомлялося, що у клієнта ПриватБанку списали з карти повну суму за кредит, замість "Оплати частинами", через що він залишився з мінусовим балансом і боргами перед банком.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ