Ощадбанк помилково блокує рахунки клієнтів без причини. На порталі Мінфіну з'явився негативний відгук, в якому жінка розповіла, як стала жертвою недбалості працівників фінустанови.
Так, клієнтка Ощадбанку з Ірпеня звернулася до місцевого відділення, щоб заблокувати банківську картку своєї померлої мами. Натомість, наступного дня банк заблокував рахунки їй. У відділенні відповіли, що причина - смерть цієї клієнтки. На питання, як Ощадбанк міг піти на такий крок без підтверджуючих документів про смерть, жінці не відповіли.
"Пройшло 2 робочих дні, ще не розблокували. Хтось знає скільки чекати розблокування і куди звертатись (заява, скарга?)далі?", - цікавиться жінка.
Інші клієнти Ощадбанку у коментарях до відгуку порадили клієнтці залишити заявку на розблокування рахунку у колл-центрі, та попередили, що чекати доведеться кілька тижнів. Також можна написати про свою ситуацію на Фейсбук-сторінці Ощадбанка, там також побачать історію жінки й може якось відреагують.
Ймовірно, співробітник банку, яка приймала у жінки документи, щось напутала, і взяла до розгляду її дані, а не померлої мами клієнтки.
Один із коментаторів порадив, що у разі смерті власника картки рахунок потрібно не блокувати, а закривати повністю, адже по заблокованим рахункам Ощадбанк все-одно нараховуватиме плату за СМС-оповіщення, тощо.
Раніше повідомлялося, що Ощадбанк переніс кінцеву дату ідентифікації отримувачів пенсій.