Клієнти Ощадбанку скаржаться на те, що фінустанова встановлює їм ліміти на зняття готівки та перекази без попереджень. Особливо незадоволені тим, що відбувається, клієнти, які тимчасово проживають за кордоном і не мають можливості особисто прийти у відділення банку та вирішити свою проблему.
Так, один із клієнтів залишив скаргу на сайті Мінфіну, в якій розповів, що не користувався карткою Ощадбанку трохи більше року, а коли хотів переказати гроші, то виявилося, що банк самостійно встановив ліміт. Щоб зняти ліміт, йому тепер треба йти у відділення. На гарячу лінію з-за кордону чоловік додзвонитися не може.
Ще один клієнт Ощадбанку поскаржився, що йому без попередження зменшили кредитний ліміт із 54 000 до 8000 грн. Карта активно використовується, кредитна історія є позитивною, тому клієнт не розуміє, чому банк пішов на такий крок.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Якщо можна, причину зменшення і якщо банк зменшує, то повідомляйте клієнту. А то як кредити пропонувати то дзвонять 100 разів, А тут "тихенько" зменшили і все!", - сказано у відгуку.
Під час війни всі банки в Україні встановили певні ліміти на зняття та переказ коштів. Про них потрібно дізнаватись безпосередньо у відділеннях своїх банків.
Загальний ліміт в Ощадбанку на зняття не повинен перевищувати 20 000 грн (в еквіваленті) на місяць. Проте деяким клієнтам банк може зменшити цей ліміт на власний розсуд. Про це громадян мають попереджати.
Раніше повідомлялося, що Ощадбанк ігнорує рішення судів і не знімає арешти з рахунків боржників.