ПриватБанк почав вимагати у клієнтів паспорти третіх осіб для отримання SWIFT-переказів

Автор: Леся Ловіцька

ПриватБанк змінив процедуру отримання SWIFT-переказу. У клієнтів почали вимагати паспорти третіх осіб.

ПриватБанк почав вимагати у клієнтів паспорти третіх осіб для отримання SWIFT-переказів - today.ua

На сайті Мінфіну з'явився негативний відгук клієнтки ПриватБанку. Жінка, зареєстрована під ніком Vidguk, залишилася незадоволеною діями фінустанови у сфері фінансового моніторингу валютних операцій.

Вона вимагала пред'явити паспорт відправника міжнародного SWIFT-перекладу. Українка уточнила, що мала отримати 250 доларів. ПриватБанк надіслав їй повідомлення про те, що гроші не зараховані, тому що потрібний документ для посвідчення особи відправника. При цьому сам він отримав повідомлення про успішний переказ коштів.

Клієнтка звернулася до служби підтримки, де їй підтвердили необхідність надання паспорта або іншого міжнародного документа для ідентифікації відправника. За словами Vidguk, платіж надсилався з банківського рахунку, тому дані про нього вже є в системі.

Популярні зараз

Мобілізація жінок: хто зобов'язаний стати на військовий облік у ТЦК за новим законом

Залужного запитали про президентські амбіції: відповідь ексголовкома

Названі знаки Зодіаку, життя яких значно покращиться у травні

В Україні за останній рік стало більше мільйонерів: Гетманцев озвучив деталі

"Я вже отримувала перекази від цього відправника, і жодних вимог до його ідентифікації ніколи не було, також наголосила, що ці кошти навіть ніколи не виходять із банку, тому що одразу я їх перекладаю на гривневий рахунок для оплати комунальних послуг та комісії у 600 грн за обслуговування карток у ПриватБанку. На що відповіли, що питання не у подальшому використанні коштів, а в ідентифікації відправника", - пояснила жінка.

ПриватБанк почав вимагати у клієнтів паспорти третіх осіб для отримання SWIFT-переказів

За словами заявниці, вона запропонувала банку подати запит про ідентифікацію відправника, проте така функція виявилася недоступною. Їй пояснили, що оскільки кошти надходять на її рахунок, саме вона має надати документацію.

"Я відмовилася надати паспорт іншої особи, тому мені запропонували, щоб відправник запросив повернення коштів, які я із повідомлення його банку вже отримала", - зазначила клієнтка.

ПриватБанк почав вимагати у клієнтів паспорти третіх осіб для отримання SWIFT-переказів

Представник ПриватБанку відреагував на відгук.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Банк діє відповідно до чинного законодавства та вимог Національного Банку України. Перевірка та аналіз документів регулюється Постановою НБУ №8 від 02.01.2019 "Про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції".

Раніше повідомлялося про акцію від ПриватБанку – він подарує клієнтам 100 000 грн на літню туристичну подорож.