Today.ua

ПриватБанк без попередження закриває рахунки клієнтів: українці не можуть отримати доступ до своїх грошей

ПриватБанк розриває співпрацю з деякими клієнтами без їх згоди. Фінустанова має на це право, якщо є законні підстави. Проте українці скаржаться, що втрачають доступ до своїх рахунків. Відповідні скарги з'явились на сайті Мінфіну.

Так, одна із клієнток ПриватБанку розповіла, що їй закрили банківський рахунок без попередження, поки вона перебуває за кордоном. Тепер, щоб отримати доступ до своїх коштів, їй потрібно особисто надати пакет документів у відділення банку. Вона фізично зараз не може цього зробити, і не знає, що тепер робити.

"Перебуваю за кордоном. "Приват24" користувалася на регулярній основі, але одного разу просто не змогла туди зайти. Спробувала через браузер. Банк запросив актуалізацію даних. Все пофоткала, відповіла на всі запитання, доступ не з'явився. Ок, поповнила український номер телефону, щоб додзвонитися в службу підтримки, тому що онлайн зв'язатися неможливо. Дзвоню, чую робота, який каже, що банк розірвав зі мною всі стосунки...", – описала ситуацію жінка.

За словами клієнтки ПриватБанку, на її рахунках було близько 20 000 грн. На одну з карток вона отримувала аліменти на дитину та пенсію по інвалідності.

"З-за кордону рахунки змінити не можу для виплат, скористатися своїми грошима не можу і телепортуватися у відділення банку теж не можу... Я залишилася без грошей", – поскаржилася жінка.

Підстави для розірвання банком договору з клієнтом передбачені Цивільним кодексом України, а також іншими документами. Найчастіше банки йдуть на розірвання співпраці тоді, коли клієнт тривалий час не користується послугами — немає руху коштів за його рахунком, ані самих коштів на рахунку. Причиною також може бути наявність підстав, передбачених Законом "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення" №361-IX від 06.12.2019.

Усі деталі, коли саме банк повинен повідомити про рішення розірвати відносини з клієнтом, повинні бути прописані в договорі з ним.

У будь-якому разі, при розірванні договору про співпрацю з клієнтом, банк повинен перевести залишок коштів з рахунку вже колишнього клієнта туди, куди він скаже. Якщо клієнт має непогашений кредит, то з карток спишеться сума заборгованості.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк ускладнив процедуру грошових переказів та оплати карткою.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ