ПриватБанк в черговий раз заблокував клієнту доступ до його грошей з незрозумілої причини. За словами клієнта, всі карти в один момент банк заблокував нібито по чийсь скарзі. Однак, до цього ні про які скарги відомо не було. Своїм негативним досвідом роботи з ПриватБанком користувач поділився на сайті Мінфіну.
"У суботу вранці в кафе не зміг розрахуватися карткою. Зайшов в Приват24 всі карти виявилися заблоковані - всі карти Універсальна і Ключ до рахунку. Набрав 3700, щоб уточнити, в чому проблема. Працюю з банком з 2003 року - ніколи проблем з ним не було, картки не блокувалися самі по собі. Оператор відповіла, що карти були заблоковані о 3 годині ночі в суботу, нібито за чиєюсь скаргою", - розповів клієнт.
ПриватБанк пообіцяв вирішити проблему протягом трьох днів, однак, цього не сталося. Клієнт, який з 2003 року обслуговується в цій фінустанові, здивований якістю зворотного зв'язку і халатністю банку.
"Крайнє здивування викликає ситуація, при якій банк витрачає величезні кошти на залучення нових і утримання старих клієнтів (я про рекламу), і тут же блокує свого давнього лояльного клієнта (на хвилиночку, ділові відносини з банком були встановлені ще 17 років тому)", - сказано у відгуку.