ПриватБанк потрапив у новий скандал, цього разу через неполадки в роботі своїх терміналів. Незадоволений клієнт, якому банк не зарахував на рахунок внесену в термінал суму, а тільки зняв комісію, залишив негативний відгук на сайті Мінфіну.
Інцидент стався у місті Ізмаїл. При поповнення карти на 500 гривень термінал запросив комісію 4,49 грн. Коли гроші були внесені, то зазначену суму з картки клієнта списали, а на поповнювальну карту нарахували всього 17,91 грн. Куди поділася решта суми, невідомо. Клієнт відразу ж звернувся до служби підтримки банку, але проблему так і не вирішили. Він написав вже четверту скаргу і чекає повернення коштів.
"Місто Ізмаїл просп.Суворова 181 поповнювали на 500грн на карту людині, висвітилася комісія 4.49. Внесли плюс на комісію 20 грн в результаті банкомат завершив операцію, не запитавши про здачу. Видав чек вдало зараховано 17.91грн. Комія 2.09. У підсумку 500 грн просто зникли . Подаємо вже 4-у заявку і в підсумку «збою не виявлено». Скільки це буде тривати ???? Куди ще писати? ", - сказано у відгуку.
Незадоволеному клієнту відповіли, що його заявка знаходиться на розгляді. Такі скарги приходять в ПриватБанк щодня, і клієнти повідомляють, що зазвичай протягом 7-10 днів гроші на рахунок в більшості випадків їм повертаються.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк оголосив розіграш і подарує одному зі своїх клієнтів автомобіль Kia Xceed. Умови участі дізнайтеся тут.