ПриватБанк допомагає своїм клієнтам боротися з шахраями, які часто намагаються заволодіти грошима українців. У деяких випадках зловити аферистів на гарячому не вдається, але якщо йдеться про виманювання коштів через Інтернет, то тут співробітники ПриватБанку можуть допомогти вирішити проблему і повернути гроші.
Одна з клієнток банку написала на Мінфіні відгук-подяку ПриватБанку за те, що допомогли їй повернути на рахунок гроші, які продавець з інтернет-магазину зняв у неї гроші за товар через Приват24, але посилку жінка так і не отримала. Через три тижні після інциденту клієнтка ПриватБанку звернулася до фінустанови за допомогою, і їй ще через деякий час повернули на рахунок гроші, чому вона була безмежно рада.
"Моє очікування тривало 3 тижні, і я більше чекати не стала, а звернулася за допомогою до співробітників банку, зателефонувавши за номером 3700. Мені відразу допомогли скласти заяву про шахрайство і через один день в повному обсязі грошики повернули на рахунок. Велике дякую за швидку надану допомогу! ", - написала клієнтка ПриватБанку у відгуку.
У ПриватБанку відповіли клієнтці, що вдячні за позитивний відгук і гідну оцінку якості наданих послуг. Нагадаємо, ПриватБанк попереджає клієнтів про нове шахрайство в додатку Приват24, через яке у клієнтів виманюють до 17 000 гривень.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal