Today.ua

ПриватБанк не видає клієнтам повні суми через банкомати

Клієнти ПриватБанку не отримують повні суми грошей через банкомати по причині збою в системі. Один із власників карти Gold поскаржився на те, що при знятті 12 000 гривень банкомат видав йому всього 7000 гривень, хоча з рахунку була списана повна сума. Списані кошти банк повертати йому не збирається. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфіну.

Спочатку клієнтові повідомили, що вирішення питання може затягнутися до 120 днів, але вже через 10 днів з клієнтом зв'язалися і відповіли, що повернення грошей не буде, оскільки інкасація нібито не виявила зайві гроші в банкоматі.

Клієнт обурений таким ставленням з боку ПриватБанку і має намір розірвати будь-які стосунки з банком, перейшовши до іншої фінустанови.

"Через 10 днів і після розмови з 3 різними операторами підтвердили, що банкомат все-таки їх, але гроші були видані в повному обсязі (була проведена інкасація). Коли я запитав фото з банкомату, то мені відповіли тільки через правоохоронні органи і нічого більше робити вони не будуть. Добре, що вони впевнені в своїх інкасаторів, але не в своїх клієнтів ", - повідомив клієнт.

Нагадаємо, ПриватБанк до кінця 2020 року планує встановити по всій території України не менше десяти тисяч платіжних біометричних POS-терміналів, які дозволять клієнтам оплачувати покупки за допомогою послуги FacePay24. Це не означає, що банк відмовляється від кредитних карток, але вже зараз, оплачуючи послуги і товари, можна обходитися без них.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ