Клієнти ПриватБанку не можуть забрати свої депозити у фінустанові. Касири пропонують до видачі валюту, яка має дефекти, або взагалі кажуть, що грошей у касі немає. Подібний негативний відгук одного з клієнтів з'явився на сайті Мінфіну.
"З серпня в Приваті з'явилася нова схема не видавати валютні депозити і валюту з поточних рахунків. Роблю замовлення готівки, приходжу певного дня, а в касі кажуть: "Вибачте, нам приїхала погана валюта", показують, дійсно погана, вся помальована, в печатках тощо За останні 4 тижні я зіткнувся з такою проблемою 4 рази", - написав у відгуку клієнт.
За словами чоловіка, він уже 15 років є клієнтом ПриватБанку і таких проблем ніколи не було. Перед тим, як забрати валюту в касі, її потрібно замовити. Однак і із замовленням валюти з вересня у клієнтів ПриватБанку почали виникати проблеми.
"Отже, я роблю замовлення, 2-3 дні, приходжу у відділення, щоб почути, що у нас погана валюта (справді погана), і мені пропонують перезамовити ще через 2-3 дні. Я допускаю збіг 1-2 рази, але 4. Тому це цілеспрямована стратегія спрямована на те, щоб або впарити неліквідні купюри, або не віддавати валюту клієнтам", - додав клієнт.
У ПриватБанку відповіли, що у відділеннях видають клієнтам купюри, які пройшли перевірку. Усі банкноти без ознак підробки та пошкоджень. Клієнти мають право відмовитися приймати купюри, якщо їх не задовольняє їхній стан.
Раніше в ПриватБанку пояснили, чому закривають рахунки клієнтів без попереджень.