Клієнти ПриватБанку не можуть зняти з банкоматів гроші через мобільний телефон, тобто без фізичної пластикової картки. Раніше ця послуга працювала без перебоїв, а зараз від клієнтів вимагають вставити в банкомат картку. Відповідна скарга з'явилася на порталі Мінфін у розділі відгуків.
Користувач під ніком Shulezhko розповів про збої в сервісі "зняття готівки без картки". Чоловікові тричі не вдалося зняти з банкомату ПриватБанку гроші з пенсійної картки для виплат. Він розповів, що намагався це зробити трьома різними способами:
- спочатку сканував код на екрані банкомату, потім вибирав картку, з якою планував отримати кошти, вводив пін-код;
- потім натискав кнопку "зняття готівки без картки", вводив фінансовий телефон та набирав останні цифри номера, який дзвонив для підтвердження операції;
- також заходив у мобільний додаток Приват24, у меню "Послуги/зняття готівки" вибирав потрібну картку, вводив пін-код.
Щоразу банкомат відмовляв у видачі коштів і вимагав від клієнта для перевірки безпеки провести операцію реальною карткою. У кол-центрі клієнту сказали, що розберуться в ситуації, але поки що результату він так і не отримав.
У коментарях до відгуку клієнта інші користувачі написали, що в банкоматах іноді відключена функція зняття готівки без картки, а іноді NFC-рідери в банкоматах глючать. Клієнту порадили не витрачати час на банкомати, а зняти готівку на касі в супермаркеті.
Щоб знімати готівку в банкоматах ПриватБанку, необхідно встановити на своєму смартфоні програму Приват24. Далі відсканувати QR-код на екрані та знімати готівку з будь-якої картки. Жодних додаткових комісійних при цьому платити не доведеться. Тоді як Ощадбанк за дану послугу комісію знімає.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк автоматично списуватиме з карток клієнтів кошти за непогашені кредити.