Today.ua

ПриватБанк під час карантину активно “обнуляє“ кредитні ліміти своїм клієнтам

ПриватБанк за час карантину закрив кредитні ліміти 11% своїх клієнтів. Про це розповів керівник одного з напрямків ПриватБанку Дмитро Мусієнко, зазначивши, що заходи торкнулися тих клієнтів, які не використовували тривалий час свій кредитний ліміт.

За словами банкіра, клієнтам фінустанови частіше знижують кредитний ліміт, ніж скасовують повністю. На цей крок в ПриватБанку пішли вимушено, тому що в іншому випадку почалося б зростання проблемної заборгованості. У ПриватБанку намагаються не допустити, щоб українці залазили в борги.

"Отримали б зростання NPL. В результаті банк був би змушений відмовляти в кредитуванні і платоспроможним клієнтам з нормальним рівнем доходів", - зазначив Мусієнко.

З березня українці масово скаржаться на те, що ПриватБанк без попередження обнуляє кредитні ліміти по картах. Багато людей розраховували на фінансову підтримку від банку в період карантину, але відбувається все навпаки. Однак, якщо клієнт активно користується кредитною карткою і не має заборгованості перед банком, йому завжди підуть на зустріч і кредитний ліміт обнуляти не будуть.

Станом на 1 жовтня 2020 року, загальний обсяг виданих кредитів українськими банками скоротився на 20,1 млрд грн. З них непрацюючі кредити склали 510,8 млрд грн.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк запустив послугу переказу грошей через Viber за допомогою спеціального чат-бота.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ