ПриватБанк підключає клієнтам страховки від коронавіруса без їх згоди

Автор: Лобанова Єлизавета

ПриватБанк почав оформляти клієнтам COVID-страховки без її згоди, підключаючи послугу до кредитних карток. Один з клієнтів фінустанови залишив негативний відгук на сайті Мінфіну, розповівши про те, як з його карти вже два місяці знімаються гроші за страховку, яку ПриватБанк підключив самовільно. Самостійно відключити послугу клієнт не може, тому вимагає від співробітників банку терміново розібратися з цим питанням.

ПриватБанк підключає клієнтам страховки від коронавіруса без їх згоди - today.ua

"Підключили страховку від ковіда до моєї кредитної картки. Я не давала згоду на підключення. Тепер з моєї картки знімають гроші вже другий місяць", - сказано в скарзі.

Протягом вже двох тижнів клієнт не може додзвонитися на гарячу лінію і відключити страховку. Він вимагає від банку надати зворотний зв'язок і повернути гроші.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Наведіть порядок у вашій компанії, я не збираюся виплачувати добровільне страхування !!!", - підсумував клієнт.

Популярні зараз

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг

Україна збила бомбардувальник Ту-22М3 за допомогою унікальної української розробки

Київстар, Vodafone та lifecell подбали про дешеві тарифи для своїх абонентів: який обсяг послуг можна за ними отримати

ПриватБанк підключає клієнтам страховки від коронавіруса без їх згоди У відповідь на цей відгук в ПриватБанку пообіцяли вирішити дане питання і зв'язатися з клієнтом.ПриватБанк підключає клієнтам страховки від коронавіруса без їх згоди Нагадаємо, ПриватБанк на час карантину закрив кредитні ліміти 11% своїх клієнтів. Таким чином в банку борються з проблемними боржниками. Якщо клієнт активно користується кредитною карткою і не має заборгованості перед банком, йому завжди підуть на зустріч і кредитний ліміт обнуляти не будуть.