ПриватБанк почав оформляти клієнтам COVID-страховки без її згоди, підключаючи послугу до кредитних карток. Один з клієнтів фінустанови залишив негативний відгук на сайті Мінфіну, розповівши про те, як з його карти вже два місяці знімаються гроші за страховку, яку ПриватБанк підключив самовільно. Самостійно відключити послугу клієнт не може, тому вимагає від співробітників банку терміново розібратися з цим питанням.

"Підключили страховку від ковіда до моєї кредитної картки. Я не давала згоду на підключення. Тепер з моєї картки знімають гроші вже другий місяць", - сказано в скарзі.
Протягом вже двох тижнів клієнт не може додзвонитися на гарячу лінію і відключити страховку. Він вимагає від банку надати зворотний зв'язок і повернути гроші.
"Наведіть порядок у вашій компанії, я не збираюся виплачувати добровільне страхування !!!", - підсумував клієнт.
Популярні зараз
Стало відомо, які українські міста залишаться без опалення цієї зими В Україні запровадять нові штрафи до кінця війни: за що доведеться віддати понад 3000 грн Дефіцит солі та гречки: українські супермаркети оновили ціни на популярні товари ПриватБанк зняв обмеження на підвищення курсу валют: що зміниться для клієнтів за кордоном з 6 липня
У відповідь на цей відгук в ПриватБанку пообіцяли вирішити дане питання і зв'язатися з клієнтом.
Нагадаємо, ПриватБанк на час карантину закрив кредитні ліміти 11% своїх клієнтів. Таким чином в банку борються з проблемними боржниками. Якщо клієнт активно користується кредитною карткою і не має заборгованості перед банком, йому завжди підуть на зустріч і кредитний ліміт обнуляти не будуть.