ПриватБанк часто має справу в шахраями, які від імені фінустанови проводять різні розіграші та акції, тим самим виманюючи у клієнтів гроші з банківських рахунків. Але іноді і сам ПриватБанк виявляється замішаним в подібні схеми. Нещодавно один з клієнтів банку залишив відгук на сайті Мінфіну, в якому розповів, як стала жертвою афери.
Через додаток Приват24 чоловік дізнався, що став переможців розіграшу банку і виграв приз, проте, на наступний день йому прийшло ще одне повідомлення про те, що в системі відбувся збій і подарунка не буде.
"Ось так проходять акції від приватбанку. Шахраї одним словом", - написав у відгуку незадоволений клієнт.
У ПриватБанку дуже сухо відреагували на цей інцидент, але при цьому вибачилися за свою помилку.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Добрий день! Вибачте нас за цю помилку. Розуміємо всю глибину вашого розчарування і щиро засмучені таким ходом подій", - відповіли співробітники банку.
Нещодавно співробітники ПриватБанку допомогли клієнтці вирішити проблему з шахраями одного з інтернет-магазинів, які зняли у неї гроші за товар через Приват24, але товар жінка так і не отримала. Свою вдячність клієнтка ПриватБанку розмістила на сайті Мінфіну.
Нагадаємо, ПриватБанк попереджає клієнтів про нове шахрайство в додатку Приват24, через який у клієнтів виманюють до 17 000 гривень.