ПриватБанк не завжди належним чином обслуговує своїх клієнтів, і їм доводиться вимагати допомоги. Один з клієнтів фінустанови залишив негативний відгук на сайті Мінфіну, зазначивши, що ПриватБанк відмовився активувати його зарплатну карту без пояснення причини.
"Мені на новій роботі видали зарплатну карту Приватбанку, яку потрібно активувати у відділенні банку. Коли я прийшов у відділення активувати, співробітник банку сказав мені, що банк не може активувати мені карту без пояснення причини. На моє запитання, як мені активувати карту, адже у мене на ній вже 2 тижні моя зарплата, сказали «рекомендуємо поміняти банк». Як мені бути? як можна вирішити цю проблему? ", - написав незадоволений клієнт.
Співробітники ПриватБанку неввічливо повелися з клієнтом, і замість того, щоб йому допомогти, порекомендували звернутися в інший банк. Чоловік тепер хоче дізнатися, як йому отримати карту і вирішити проблему з банком. Через ПриватБанк в Україні отримують свої зарплати 41,9% громадян. Зарплатна картка для отримання авансів, відрядних та інших виплат оформляється в банку абсолютно безкоштовно, і за зняття з неї коштів додатковий відсоток не знімається. Працівникам керівних посад видаються зарплатні картки рівня Gold, які підпадають під VIP-обслуговування.
Нагадаємо, ПриватБанк роздає клієнтам по 500 гривень при оплаті комуналки. Взяти участь в акції "Вдома тепліше" можуть клієнти ПриватБанку, які оплачують через Приват24 комунальні послуги, інтернет або телебачення.
Популярні зараз
Путін вирішив окупувати не лише Україну: названо ціль президента РФ на Заході
Глава МЗС повідомив, коли F-16 з'являться в українському небі
Євро незабаром замінить долар: заява Національного банку України
Бронювання за гроші: у Верховній Раді ухвалили рішення про зміни у мобілізації