ПриватБанк відмовляє деяким своїм клієнтам у перевипуску банківських карт. Нещодавно одна з клієнток залишила негативний відгук на сайті Мінфіну, повідомивши, що у неї закінчився термін дії валютної карти, але в відділення банку вона отримала відмову на відкриття нової карти. Раніше проблем з банком у жінки не було, тому причина відмови їй незрозуміла.
"Раніше я заходила тільки почитати страшилки, як людям блокують рахунки, відмовляють в обслуговуванні і т.д. Зовсім недавно знайомому відмовили в перевипуску без пояснення причин, ось прийшла і моя черга бути в шоці. Закінчився термін usd карти, без задньої думки йду в відділення і отримую відмову. Дзвоню 3700, там мені повідомляють, що ваша універсальна карта працює і можете продовжувати їй користуватися, а в ЮСД для виплат вам відмовлено ", - повідомила клієнтка.
Щомісяця клієнтка отримувала на валютну карту грошовий переказ від родички на оплату її комуналки. Однак, тепер їй доведеться відкривати карту в іншому банку, так як ПриватБанк відмовився від співпраці. Хоча клієнтка не приховує, що послугами банку вона була задоволена.
Нагадаємо, ПриватБанк впровадив технологію хмарного цифрового підпису через smart-пристрої. Нова послуга буде цікава насамперед бізнес-клієнтам фінансової установи, а також нотаріусам, співробітникам держорганів, державних підприємств і організацій, держреєстраторам.