ПриватБанк залишив свого клієнта без великої суми грошей через помилку у терміналі. На сайті Мінфіну з'явився відгук, в якому клієнт описав ситуацію, через яку він втратив $3000.
Справа в тому, що чоловік вирішив перевести на карту 3000 доларів в одному зі столичних терміналів. Помилково він вніс трохи більше сумму – 3030 доларів, і вирішив залишок перевести на свою валютну карту. Однак термінал після внесення суми раптово видав повідомлення про помилку і почав перезавантажуватися. Коли пристрій увімкнувся, то на екрані засвітилося повідомлення про помилку. Звісно, гроші на карту так і не надійшли.
У відгуку чоловік зазначив, що дуже побоюється, що йому скажуть, що кошти видати не можуть і доведеться судитися з банком. Йдеться не про малу суму, і чоловік не розуміє, як термінали можуть працювати несправно.
"Ось зараз чекаю інкасації та відповіді підтримки. Сподіваюся, мені не скажуть до побачення...Сподіваюся, усе буде добре. Алгоритм роботи терміналів писав школяр, звільніть його. Я не повинен нервувати через халатність найбільшого банка України", - написав обурений клієнт ПриватБанку.
Представники ПриватБанку пообіцяли вирішити проблему. У відповідь на відгук клієнта, вони перепросили за тимчасові незручності.
Раніше повідомлялося, що клієнти ПриватБанку скаржаться на велику комісію і нав'язування послуг банку.