ПриватБанк часто потрапляє в скандали, коли українці залишаються незадоволені рівнем обслуговування фінустанови. Багато людей роками співпрацюють з банком, а потім раптово опиняються "за бортом". Так сталося з однієї з клієнток ПриватБанку, яка багато років мала рахунок ФОП в цьому банку, а коли захотіла його закрити, то її аккаунт видалили, а доступ до рахунку заблокували.
На сайті Мінфіну жінка опублікувала свій відгук, в якому розповіла подробиці того, що сталося. Її обурило те, що після звернення до банку, їй не відкрили доступ до рахунку, а сказали "писати листи" в головний офіс. Клієнтка ПриватБанку радить всім ФОП бути уважними до своїх рахунків у цьому банку.
"Подала заявку і на закриття рахунку ФОП в Приваті. І, о диво! Мій аккаунт повністю видалений, до історії рахунку ніякого доступу немає, до сервісів теж, а підтримка абсолютно серйозно порадила писати листи (паперові) в місто Дніпро", - сказано у відгуку.
У службі підтримки ПриватБанку відповіли, що при повторному офіційному зверненні можуть зробити виписку по закритому рахунку.
Популярні зараз
Держава призначила літнім українцям 900 гривень щомісячної доплати до пенсії
Обурені діями уряду словаки зібрали гроші на снаряди для ЗСУ
Робота половини українських банків може зупинитися: у НБУ назвали причину
У Білому домі повідомили, коли розпочнеться постачання зброї в Україну
Нагадаємо, не всі ФОПи в Україні можуть отримати карантинні 8000 гривень від держави. У Міністерстві цифрової інформації назвали причини.