ПриватБанк часто потрапляє в скандали, коли українці залишаються незадоволені рівнем обслуговування фінустанови. Багато людей роками співпрацюють з банком, а потім раптово опиняються "за бортом". Так сталося з однієї з клієнток ПриватБанку, яка багато років мала рахунок ФОП в цьому банку, а коли захотіла його закрити, то її аккаунт видалили, а доступ до рахунку заблокували.
На сайті Мінфіну жінка опублікувала свій відгук, в якому розповіла подробиці того, що сталося. Її обурило те, що після звернення до банку, їй не відкрили доступ до рахунку, а сказали "писати листи" в головний офіс. Клієнтка ПриватБанку радить всім ФОП бути уважними до своїх рахунків у цьому банку.
"Подала заявку і на закриття рахунку ФОП в Приваті. І, о диво! Мій аккаунт повністю видалений, до історії рахунку ніякого доступу немає, до сервісів теж, а підтримка абсолютно серйозно порадила писати листи (паперові) в місто Дніпро", - сказано у відгуку.
Нагадаємо, не всі ФОПи в Україні можуть отримати карантинні 8000 гривень від держави. У Міністерстві цифрової інформації назвали причини.