Today.ua

ПриватБанк закриває рахунки клієнтів без попередження: у фінустанові пояснили, чому так відбувається

ПриватБанк розсилає клієнтам листи про припинення співпраці з ними, не пояснюючи причин. Клієнтам фінустанови закривають рахунки та доступ до банківського додатка після проведення фінансового моніторингу. У ПриватБанку пояснили, чому так відбувається.

Справа в тому, що якщо результати моніторингу банк не задовольнили, то він має право розірвати стосунки з клієнтом, який порушив правила.

Одна з клієнтом фінустанови, яка потрапила під закриття рахунку, залишила свій негативний відгук про банк на сайті Мінфіну.

У серпні клієнтка отримала листа від банку про те, що співпраця з нею припиняється. При цьому причину так і не назвали. Жінку звинуватили нібито у шахрайстві та заблокували їй карти та доступ до Приват24.

"Я не розумію з чим це пов'язано, оскільки на моїх рахунках не було великих сум, я працюю офіційно та отримую зарплату на картку ПриватБанку. Зараз перебуваю за кордоном, фізично не можу потрапити до відділення з цієї причини. Вважаю дії банку необґрунтованими і не прийнятними для мене", – поскаржилася жінка.

У ПриватБанку відповіли на відгук клієнтки. Їй пояснили, що банк у своїй роботі дотримується вимог чинного законодавства і тому зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку та у процесі їх проведення.

"На жаль, ваше обслуговування в банку обмежене. При розірванні ділових відносин клієнту надається можливість переведення залишків в інший банк. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з цього питання", - пояснили у фінустанові.

Раніше клієнти ПриватБанку скаржилися, що в касах їм видають зношені та прострочені купюри при обміні валюти.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ