Клієнти ПриватБанку скаржаться на списання коштів зі своїх кредитних карт, які фінустанова навіть не намагається їм повернути, а до того ж вимагає у людей оплачувати неіснуючі кредити. Одна з жертв такого інциденту залишила відгук на сайті Мінфіну, в якому розповіла, як з її рахунку були вкрадені гроші шахраями, а ПриватБанк замість того, щоб допомогти повернути кошти, повісив на неї кредит.

"Внаслідок крадіжки телефону були вкрадені з кредитної картки 4000 грн., Я звернулася до банку, далі кібер поліція, поліція, ніхто ні в чому не розібрався (вже майже 3 місяці минуло)", - розповіла клієнтка ПриватБанку.
ПриватБанк відключив у жінки відсотки за користування кредитом по карті, гроші з якої зняли зловмисники, однак зняту ними суму змушує її тепер повернути.
"Банк на місяць відключив відсотки, після чого сказали погасити кредит, який я не брала. Сума не велика, але шкода, що таке ставлення банку до постійних клієнтів", - повідомила клієнтка.
Популярні зараз
Українцям компенсують підвищення тарифу на електроенергію з бюджету: допомога дістанеться не всім “Нафтогаз“ продаватиме газ за тарифом дешевше 6,99 за “куб“ за однієї умови Ринок землі в Україні: скільки коштуватиме гектар вітчизняного чорнозему вже цьогоріч Пенсії українців зростуть вдвічі і вище: екс-міністр назвав основні умови
У відповідь на негативний відгук клієнтці нагадали про ряд правил, які допоможуть не стати жертвою шахраїв. Про повернення коштів не йдеться, і клієнтка залишилася ображена на банк через таке відношення до себе.
Нагадаємо, ПриватБанк проведе розіграш серед своїх клієнтів, один з яких отримає в подарунок автомобіль Kia Xceed. Умови участі дізнайтеся тут.