ПриватБанк зняв у своєї клієнтки комісію за оплату товару на сайті Prom.ua, про що вона дізналася не одразу. Жінка замовила на сайті товар на суму 740 гривень, і їй прийшло підтвердження на списання зазначених коштів. Однак, пізніше з'ясувалося, що з рахунку списалася інша сума. Додаткові 29,60 гривень банк зняв з картки клієнта як комісію.
У службі підтримки ПриватБанку клієнтці відповіли, що комісію зняв сайт, а не банк, тому користувачам сторонніх сайтів важливо уважно вивчати умови оплати на сайті, щоб потім не дивуватися, куди зникли гроші.
"Замовляла товар на сайті Prom.ua, з оплатою через промОплата. Замовлення було на 740 грн. Ввела оплату через Gpay, до якого прив'язана універсальна карта ПриватБанку. У додатку Приват24 прийшло підтвердження операції на 740 грн. Потім переглядаючи баланс по карті я побачила, що знялося 769,60 грн. написала в службу підтримки там сказали, що сайт зробив цей платіж як 2р2 і тому комісія ", - написала клієнтка.
Клієнтка обурена тим, що ПриватБанк зняв гроші з її карти без будь-яких попереджень про комісії або тип платежу, і вимагає повернути свої гроші.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Раніше повідомлялося, що клієнти ПриватБанку можуть тепер змінити постачальника газу, навіть не виходячи з дому.