ПриватБанк пропонує своїм клієнтам вигідні умови кредитування в рамках послуги "Оплата частинами". Однак, не завжди клієнти фінустанови можуть скористатися всіма перевагами такого кредитування. Нещодавно один з клієнтів повідомив на сайті Мінфіну, що з нього списали більше суму, ніж було необхідно, і тепер у клієнта борги перед банком.
В інтернет-магазині клієнт ПриватБанку замовив електродуховку BOSH за послугою "Оплата частинами" на суму 10199 грн. Щомісячний платіж за цим кредитом становить 1134 грн. У рамках цієї послуги гроші з рахунку повинні зніматися автоматично в день оплати, щоб клієнт не забував погасити кредит. Однак, чоловікові раніше терміну прийшла СМС з проханням погасити щомісячний платіж. Коли він вручну перевів через Приват24 гроші на рахунок банку, то у нього на рахунку залишився мінусовий баланс, так як була відразу знята вся сума з карти за зроблену раніше покупку.
"Думаю, раз прийшла така смс, я повинен сам в ручному режимі здійснити платіж раніше терміну. У меню Приват 24 доступною була лише кнопка - Погасити достроково. Ну, думаю, зараз оплачу необхідну суму раніше графіка, виходячи з вимог смс. Натиснув, - і тут почалося - Ви подали заявку на дострокове погашення ... і ніякої можливості скасувати цю дію. Подзвонив оператору по 3700, він пояснив що зробити вже нічого не може ", - повідомив клієнт.
Відповідні дії клієнта на отримане СМС-повідомлення привели до оформлення дострокового погашення "Оплати частинами". З його карти зняли всю суму, на що чоловік не розраховував, і поки він не погасить "мінус" на карті, ні про які покупки мова йти не зможе.
Нагадаємо, ПриватБанк відмовляє деяким своїм клієнтам в перевипуску банківських карт.