Топові міжнародні компанії відкриють понад 13 тисяч вакансій для біженців. Серед потенційних роботодавців для наших співвітчизників L'Oreal, Amazon, Hilton, Adidas, PepsiCo, Starbucks та інші організації, повідомляє one.ua.
Відповідне рішення ухвалили з нагоди Всесвітнього дня біженців, який наголошують 20 червня. Компанії пообіцяли, що навчать з нуля або підвищать кваліфікацію 250 тисяч біженців, 13680 з яких нададуть роботу.
Лідером стала найбільша світу на ринках платформ електронної комерції та публічно-хмарних обчислень Amazon, яка пообіцяла працевлаштувати щонайменше 5000 біженців упродовж наступних трьох років у Європі. Вона пообіцяла роботу з погодинною оплатою. Вакансії відкриватимуть у центрах виконання та зберігання, у доставці та транспорті.
Hilton та Marriott дасть робочі місця ще 3000 біженців, ISS та Starbucks – ще 2000. До ініціативи приєднаються Adidas, PepsiCo, L'Oreal, Hyatt та інші організації.
За оцінкою ООН, у світі близько 110 мільйонів біженців, 12 мільйонів – українці. Майже половина з них мешкають у Європі. П'ята частина українських біженців – це діти. Відомо, що лише 1,1 мільйонів наших співвітчизників змогли працевлаштуватися за кордоном.
33% біженців мають оплачувану роботу, 33% жінок не працюють, бо доглядають дітей чи літніх родичів. У деяких країнах українці через бюрократію залишаються без обіцяних виплат.
У Єврокомісії вважають, що безпрецедентна підтримка з боку європейського бізнесу допоможе десяткам тисяч громадян забезпечити себе та близьких.
Раніше українські біженці поскаржилися на роботу у Польщі, для якої треба мати "кінське здоров'я".