Чоловік, який постраждав від дій "Ощадбанку, звинуватив фінустанову в списанні останніх грошей з його рахунку для погашення "вигаданої" заборгованості без отримання згоди, і в порушенні свого ж договору. Про це він розповів на сайті Мінфін.
Автор відклику про роботу «Ощадбанку» розповів, що банк надіслав на його фінансовий номер телефону SMS-повідомлення про списання 50 гривень з платіжної карти в рахунок якоїсь заборгованості. При цьому, в договорі з банком пункту про те, що списання коштів може бути здійснено без згоди власника, нічого не сказано, обурюється автор повідомлення.
Більш того, у відділенні «Ощадбанку», куди прийшов чоловік, щоб розібратися в ситуації, що виникла, не стали навіть розглядати договір з клієнтом, заявивши, що мають право списувати кошти з рахунків. «Ощадбанк не вартий навіть паперу на якому він друкує договори», - написав обурений громадянин.
У відділенні банку заявили, що відключення було здійснено через закінчення терміну дії карти. Однак на той момент «Ощадбанк» продовжив термін дії карти, але SMS-банкінг все-таки відключили.
Раніше з'явилася інформація, що через неякісне обслуговування клієнтів «Ощадбанк» втрачає клієнтів. Чому люди йдуть в інші банки.