ПриватБанк почав масово і без пояснення причин блокувати рахунки клієнтів, анулювати платіжні карти і відмовляти в обслуговуванні. Деякі навіть скаржаться, що співробітники банку голослівно звинуватили їх в «шахрайстві та наркоманії» ...
На сайті Minfin почастішали скарги українців, які скаржаться на те, що ПриватБанк, не пояснюючи по суті причин, закриває рахунки і блокує платіжні карти, навіть якщо на них залишилися кошти.
«Банк раптово, після отримання нової карти, вирішив в односторонньому порядку розірвати договір на обслуговування. Ок, не проблема, тим більше що є багато інших банків. Питання в тому, що на карті залишилися гроші, 1,228.84гр», - написав користувач «yogg», якому його гроші поки так і не повернули.
Чоловік, що зареэструвався в Мережі під ніком Alexei Saveliev, не бачить ніяких причин, чому ПриватБанк міг би покарати його відмовою в обслуговуванні і блокуванням карти.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Ніщо не передбачало біди. Користувався Приват 24 і золотою картою до тих пір, поки не закінчився термін її дії, а коли прийшов до відділення, щоб карту поміняти на нову, мені сказали, що не можуть цього зробити, тому що в подальшому обслуговуванні мені відмовлено. Подзвонив на гарячу лінію. Там оператор дуже здивувалася даним фактом і сказала, що не бачить на мене ніякої інформації. Кредитів немає, лімітів немає, прострочень немає. Просто є відмова і все», - пише Alexei Saveliev.
Бувають і просто кричущі випадки, коли клієнти скаржаться на некоректну поведінку співробітників ПриватБанку, які дозволяють собі грубі образи на адресу відвідувачів.
«я пішла до відділення. а там така новина «оформлення нової картки не вийде — відмова за рішенням банку» бо так вирішив банк. Назвали мене мошеницей и наркоманкой… Я сумлінно дотримуюсь законодавства України і не розумію в чому мене звинувачують/підозрюють співробітники банку, Треба повідомляти причини з яких банк вирішив блокувати/відмовляти в обслуговуванні, а не прості відмовки «відмова за рішенням банку», якийсь брєд…», - розповіла про свої проблеми з ПриватБанком користувач з ніком «zhuvayuliya».
У відповідь на кожну скаргу від клієнтів ПриватБанк відповів обіцянкою розібратися в ситуації, що склалася і розповісти в телефонному режимі.
Нагадаємо, раніше ПриватБанк оприлюднив інструкцію про те, як захиститися від шахраїв.