ПриватБанк масово відмовляє клієнтам в обслуговуванні і закриває рахунки

ПриватБанк почав масово і без пояснення причин блокувати рахунки клієнтів, анулювати платіжні карти і відмовляти в обслуговуванні. Деякі навіть скаржаться, що співробітники банку голослівно звинуватили їх в «шахрайстві та наркоманії» ...

ПриватБанк масово відмовляє клієнтам в обслуговуванні і закриває рахунки - today.ua

На сайті Minfin почастішали скарги українців, які скаржаться на те, що ПриватБанк, не пояснюючи по суті причин, закриває рахунки і блокує платіжні карти, навіть якщо на них залишилися кошти.

«Банк раптово, після отримання нової карти, вирішив в односторонньому порядку розірвати договір на обслуговування. Ок, не проблема, тим більше що є багато інших банків. Питання в тому, що на карті залишилися гроші, 1,228.84гр», - написав користувач «yogg», якому його гроші поки так і не повернули.

Чоловік, що зареэструвався в Мережі під ніком Alexei Saveliev, не бачить ніяких причин, чому ПриватБанк міг би покарати його відмовою в обслуговуванні і блокуванням карти.

"Ніщо не передбачало біди. Користувався Приват 24 і золотою картою до тих пір, поки не закінчився термін її дії, а коли прийшов до відділення, щоб карту поміняти на нову, мені сказали, що не можуть цього зробити, тому що в подальшому обслуговуванні мені відмовлено. Подзвонив на гарячу лінію. Там оператор дуже здивувалася даним фактом і сказала, що не бачить на мене ніякої інформації. Кредитів немає, лімітів немає, прострочень немає. Просто є відмова і все», - пише Alexei Saveliev.

Бувають і просто кричущі випадки, коли клієнти скаржаться на некоректну поведінку співробітників ПриватБанку, які дозволяють собі грубі образи на адресу відвідувачів. ПриватБанк масово відмовляє клієнтам в обслуговуванні і закриває рахунки

«я пішла до відділення. а там така новина «оформлення нової картки не вийде — відмова за рішенням банку» бо так вирішив банк. Назвали мене мошеницей и наркоманкой… Я сумлінно дотримуюсь законодавства України і не розумію в чому мене звинувачують/підозрюють співробітники банку, Треба повідомляти причини з яких банк вирішив блокувати/відмовляти в обслуговуванні, а не прості відмовки «відмова за рішенням банку», якийсь брєд…», - розповіла про свої проблеми з ПриватБанком користувач з ніком «zhuvayuliya».

У відповідь на кожну скаргу від клієнтів ПриватБанк відповів обіцянкою розібратися в ситуації, що склалася і розповісти в телефонному режимі.

Нагадаємо, раніше ПриватБанк оприлюднив інструкцію про те, як захиститися від шахраїв.

Названі додатки на Android, які гальмують роботу смартфона
Кожен користувач смартфона хоча б раз у житті стикався з проблемою, коли його пристрій починав гальмувати. І проблема не в тому, що смартфон старіє. О...
Помер близький друг Єлизавети II в день похорону її коханого чоловіка
У день, коли королева Єлизавета II ховала свого чоловіка, помер її близький друг - людина, яка консультувала її майже два десятиліття з приводу скачок...
“Укрпошта“ встановила єдиний тариф на доставку посилок з OLХ
“Укрпошта“ встановила єдиний тариф на доставку посилок з OLX. Фіксована ціна діє на відправлення вагою до 30 кг з 19 квітня по 30 червня 2021 року. Ва...
Яскравий манікюр на літо 2021: ТОП-3 модних тренда в дизайні нігтів
Літній манікюр повинен бути не менш яскравим, ніж весняний. До супертрендів майбутнього сезону нейл-майстри відносять мінімалізм, некласичні варіанти ...
“Дуже мало таких тат“: Юрій Горбунов показав, як проводить час з сином
Юрій Горбунов та Катя Осадча вважаються однією з найбільш зразкових сімей українського шоу-бізнесу. Подружжя в міру розповідають про своє особисте жит...