Глава “Укрзалізниці“ розповів, що буде з цінами на квитки, і кого будуть возити на іржавих 50-річних електричках

Компанія "Укрзалізниця" здійснює пасажирські перевезення собі на збиток. Тому квитки на пасажирські потяги ні за яких умов не дешевшатимуть. А в перспективі, пасажири поїздів будуть поставлені у нерівні умови. Таку, не надто райдужну, картину змалював в ефірі телеканалу "Україна 24" глава "Укрзалізниці" Володимир Жмак.

Глава “Укрзалізниці“ розповів, що буде з цінами на квитки, і кого будуть возити на іржавих 50-річних електричках - today.ua

За словами керівника компанії, пасажирські перевезення в Україні завжди були і залишаються збитковими. Разом із тим, із 2018 року компанія "Укрзалізниця" не піднімала вартості пасажирських квитків ані на гривню.

"Крім того, ми не те, що не підвищуємо вартість проїзду, ми навіть не індексуємо на рівень інфляції. Тому говорити про те, що у нас є можливість зменшувати ціни на квитки, ми сьогодні не можемо", - пояснив керівник компанії.

В усьому світі пасажирські перевезення не є прибутковими, проте всюди їх дотує держава. У нас же цього немає, каже Жмак. На сьогодні "Укрзаліниці" також майже не компенсують перевезення пільговиків. Зокрема, Міносвіти і місцеві бюджети заборгували компанії по мільярду гривень.

Глава “Укрзалізниці“ розповів, що буде з цінами на квитки, і кого будуть возити на іржавих 50-річних електричках Єдина надія - на поділ "Укрзалізниці" на кілька окремих компаній. Тоді, сподівається керівник, можна буде вийти хоча б на нульову рентабельність пасажирських перевезень. Та й то за рахунок того, що перевізник планує укладати безпосередньо договори з місцевими органами влади і керівниками великих підприємств про дотації приміських пасажирських маршрутів. Адже багато людей, які працюють на підприємствах великих міст, добираються туди щодня з передмість на електричках.

Якщо влада і керівництво підприємств зацікавлені, щоб їхній працівник вчасно прибув на службу, то за це доведеться платити. Якщо ж місцева влада платити не захоче, то "Укрзалізниці" доведеться діяти іншими методами. Скасувати окремі приміські поїзди компанія, звичайно, не може, так само, як і локально підвищити ціни на квитки. Однак дати на такі маршрути вагони-розвалюхи було би цілком логічно.

"Ми будемо використовувати принцип пряника: якщо у вас є з нами договір, ви отримаєте нову модернізовану електричку, з усіма сучасними умовами перевезення. Якщо немає договору - будемо надавати за залишковим принципом електрички Ризького заводу 1976 року", - пригрозив Жмак.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" почала продавати квитки на поїзди через Viber і Telegram. За допомогою чат-бота клієнти компанії зможуть купувати і повертати квитки на всі потяги, звіряти розклад, а також замовляти собі сервісні послуги під час поїздки.

ДЖЕРЕЛОrbc.ua
Гороскоп на 9 березня для всіх знаків Зодіаку: Павло Глоба радить Дівам уникати контактів, а Водоліям обіцяє прекрасний вечір
Гороскоп на вівторок, 9 березня 2021 року, передбачає непростий день. Для деяких знаків Зодіаку він може початися з прохолодних відносин на роботі. В ...
В Україні можна буде вийти на пенсію до 60 років: що для цього необхідно
Через кілька років громадяни України отримають право виходити на заслужений відпочинок до того, як їм виповниться 60 років. Однак така пенсія буде дос...
В українському небі з'явиться ще один лоукостер із Туреччини
У небі України з'явиться ще один турецький лоукостер. З 30 березня почне регулярні авіарейси з Києва в Анкару і назад компанія AnadoluJet, яка є лоуко...
Названо мобільні додатки, які найбільше розголошують дані своїх користувачів
Фахівці з кібербезпеки назвали кілька мобільних додатків, які розголошують найбільше даних про своїх користувачів. Лідером серед них виявився  Instagr...
У травні всіх споживачів переведуть на річний тариф на газ, проте плата за місячними тарифами може виявитися дешевшою
Вже з 1 травня всіх побутових споживачів за замовчуванням переведуть на річний тариф на газ. При цьому громадяни зможуть із нього перейти на місячний ...