Ощадбанк попередив своїх клієнтів, що вони вже скоро можуть залишитися без належних їм виплат. Ті, у кого прострочені банківські картки, більше не зможуть одержати свої гроші.
До речі, цей неприємний момент міг настати ще з початку нинішньої осені, однак для однієї категорії громадян - внутрішніх переселенців, його відсунули ще на місяць. Таким чином, банк перестане обслуговувати їх прострочені банківські картки з 1 жовтня. Для всіх інших це правило вступило в силу, як і намічалося, з 1 вересня.
Взагалі цьогоріч через коронавірус Ощадбанк продовжив "час життя" усім банківським карткам, термін дії яких вийшов під час карантину. Однак для більшості користувачів цей термін скінчився на місяць раніше. При цьому в Ощадбанку відзначають, що час дії прострочених карток більше не продовжуватимуть ні для кого.
"Термін дії банківських карт внутрішньо переміщених осіб, який минув під час карантину, продовжений до 1 жовтня 2020 року і повторно продовжений не буде. Нові банківські карти на заміну тим, термін дії яких закінчується, перевипускаються автоматично. Ніяких заяв на перевипуск карти не потрібно" , - попереджають клієнтів Ощадбанку у Благодійному фонді "Право на захист".
Для того, щоб отримати нову картку потрібно лише зареєструватися в електронній черзі "Ощадбанку" і потім забрати нову картку в будь-якому відділенні цієї фінансової установи, і в будь-який зручний для вас час. Зареєструватися можна декількома способами - кому як зручніше:
- за посиланням: appointment.oschadbank.ua/VPO
- через чат бот в Telegram по ніку @Oschadbot або в Messenger m.me/Oschadbot
- через контакт центр «Ощадбанку»: 0 800 210 800.
Крім цього, в БФ "Право на захист" нагадали, що в цьому році, через коронавірус, клієнтам не потрібно ходити в банк, щоб фізично ідентифікувати себе. Для цього достатньо лише електронних сервісів. Ця норма діятиме до кінця карантину і ще протягом 60 днів після його завершення.
Нагадаємо, українські банки дедалі частіше стали вимагати у своїх клієнтів підтвердити джерело походження грошей. При цьому банк має право встановити для кожного клієнта ліміт, до якого джерело походження грошей перевірятися не буде. Але якщо цей ліміт буде перевищено, то банк має право заблокувати рахунок, зажадавши підтвердження, що гроші прийшли легально.