Today.ua

Ощадбанк запровадив важливі зміни для своїх клієнтів: торкнеться кожного

Державний Ощадбанк постійно удосконалює свій інтернет-сервіс задля покращення якості обслуговування клієнтів. Так, банк днями додав нову функцію у власну систему грошових переказів My Transfer.

Про це повідомив у Telegram-каналі Новини Ощаду голова правління Ощадбанку Сергій Наумов.

За словами топ-менеджера, система переказів My Transfer доволі зручна та вигідна у системі координат ціна – географічна доступність. Завдяки цьому вона стає дедалі популярнішою серед українців. Так, лише за минулий рік Червоний Хрест, ACTED та інші благодійні організації здійснили через My Transfer перекази на суму понад 1,5 млрд гривень.

А нещодавно Ощадбанк додав туди ще одну функцію: тепер клієнти, які отримують через цю систему перекази від різних юридичних осіб (державних установ, а також благодійних організацій), можуть переказати отримані гроші на свої банківські картки. Зробити це можна як у мобільному додатку Ощадбанку, так і через його сайт.

"Раніше така можливість була доступна лише при отриманні переказів від громадян", - зазначив топ-менеджер Ощадбанку.

Сергій Наумов також зазначив, що підприємства можуть тепер використати цей сервіс як зручну альтернативу зарплатним проектам. Кошти від підприємств на рахунки працівників надходитимуть дуже швидко.

В Ощадбанку вважають цей напрямок вельми перспективним, тому обіцяють розвивати систему My Transfer і надалі.

Нагадаємо, Ощадбанк запустив нову безкоштовну послугу для клієнтів Нафтогазу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ