Today.ua

ПриватБанк не дав своєму клієнту купити квартиру за його легально зароблені гроші: що говорять у банку з приводу конфлікту

ПриватБанк не дав своєму клієнту придбати квартиру, не прийнявши гроші, які той хотів внести як платіж за покупку. У банку відмовили клієнту у проведенні платежу нібито через те, що він не зміг підтвердити легальне походження потрібної суми.

Як усе було, клієнт розповів на порталі minfin.

Чоловік під ніком jasha23 скаржиться, що фінмоніторинг ПриватБанку відмовив йому у проведенні платежу за квартиру, яку той мав намір придбати. При цьому jasha23 підкреслює, що вже понад 15 років він є клієнтом цього банку і 90% своїх фінансових операцій здійснює через нього. До того ж, саме у ПриватБанку в нього відкрито рахунок ФОП. А прибуток від підприємницької діяльності є єдиним джерелом його доходів. При цьому він подав декларації про свої доходи за останні 6 років, аби підтвердити легальність походження грошей.

Його сумарний легальний заробіток, зазначений у цих деклараціях, вищий за вартість квартири, яку він мав намір придбати. Проте, все це не допомогло йому пройти фінмоніторинг ПриватБанку.

"За роки роботи накопичив на квартиру, потрібно було зробити оплату. Я подав декларації за 6 років для підтвердження доходів, які мають бути більшими за вартість квартири. І мені фінмоніторинг відмовив. Сказали, що не більше ніж за останні три роки рахується дохід", - ділиться чоловік.

Це означає, що для того, щоб здійснити угоду з купівлі квартири, покупець повинен накопичити гроші на житло за три роки та ані днем більше. Ті ж, хто не зміг заробити на власне житло за 3 роки, не беруться до уваги, і сприймаються банківським фінмоніторингом як підозрілі особи. Тобто, банк апріорі вважає, що порядні люди не повинні накопичувати гроші на житло упродовж 5, 6, 10, а то й більше років.

"Виникає питання, який недолугий придумав такі правила, та інше питання, як у реаліях України, тим більше під час війни звичайному смертному ФОП заробити за три роки на квартиру, та ще й в умовах війни. Персональний менеджер нічим не допоміг, як і консьєрж сервіс, повний непрофесіоналізм, просто витратив купу часу і нервів, культурні слова для опису цієї ситуації важко підібрати. Питання до представників банку. Як за три роки заробити на квартиру в Києві?", - цікавиться jasha23. 

Спойлер: деякі київські (і не лише київські) чиновники беруть таку винагороду за свої послуги, що вистачить не одну квартиру одразу. Мабуть, система банківського контролю "заточена" саме під таких "шановних" людей.

Приватбанк конкретної відповіді своєму клієнту на цю скаргу не дав. Однак запросив його поспілкуватись у приватному порядку, щоб "розрулити" ситуацію.

При цьому інші коментатори радять йому роздробити суму на кілька платежів і провести її через кілька банків або ж звернутися до якогось іншого банку, який не має таких драконівських правил фінмоніторингу.

Нагадаємо, ПриватБанк встановив своїм клієнтам ліміти на переказ коштів на карти інших банків.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ