ПриватБанк намагається “вибити“ з клієнта борги незнайомих людей: подробиці конфлікту

ПриватБанк знову потрапив у чергову неприємну історію. Клієнт під ніком intex24 написав скаргу на порталі minfin про те, що банк намагається примусити його оплатити чужий борг.

ПриватБанк намагається “вибити“ з клієнта борги незнайомих людей: подробиці конфлікту - today.ua

Чоловік пише, що близько півроку тому йому стали надходити дзвінки від ПриватБанку з вимогою сплатити борг за третіх осіб. Причому, він цих людей не знає і не розуміє, яким чином банк пов'язав їх із ним і, тим більше, на якій підставі вимагає з нього гроші, які вони заборгували.

По іменах, які називав банк, він вирішив розшукати хоч якусь інформацію про людей, у яких "висить" непогашений кредит.

"ПриватБанк протягом шести місяців телефонує через заборгованість третіх осіб, з якими я навіть не знайомий (якісь там Гудима Мар'яна Богданівна і Гудима Роман Григорович). Знайшов їх в судовому реєстрі - алкаш, який притягувався за водіння в стані сп'яніння. Працівник ПриватБанку повідомив, що якщо я не погашу за них борг, у мене виникнуть проблеми з моїми рахунками ", - пише обурений клієнт.

Дзвінок розгніваного клієнта на гарячу лінію банку нічого не дав. Співробітники, які "сидять" на гарячій лінії, не сприйняли погрози свого колеги як недоречні та не побачили в них ніяких порушень.

Зневірившись у тому, що керівництво фінустанови відреагує на свавілля своїх співробітників, клієнт подав скаргу у Нацбанк. Якою була відповідь Нацбанку, чоловік не пише. ПриватБанк намагається “вибити“ з клієнта борги незнайомих людей: подробиці конфлікту Однак сам ПриватБанк оперативно відреагував на скаргу клієнта, коли та вийшла в публічну площину. Звідти відповіли, що телефонували чоловікові через те, що позичальник порушив виплати за договором і зв'язок з ним обірвалася. Через це вони стали дзвонити іншій людині, номер якої нібито був названий позичальником при оформленні кредитного договору, як резервний номер для комунікації.

"Банк здійснює комунікацій через канали, які були вказані клієнтом при оформленні карток або актуалізації даних", - пишуть у відповіді ПриватБанку.

Там також повідомляють, що проведуть службову перевірку за цим фактом і зв'яжуться із розлюченим клієнтом вже найближчим часом.

Нагадаємо, клієнти Приватбанку також скаржаться, що банк, без пояснення причин, блокує їм рахунки та висуває щоразу нові вимоги по документах, які потрібно надати в банк.

Яскравий манікюр на літо 2021: ТОП-3 модних тренда в дизайні нігтів
Літній манікюр повинен бути не менш яскравим, ніж весняний. До супертрендів майбутнього сезону нейл-майстри відносять мінімалізм, некласичні варіанти ...
“Дуже мало таких тат“: Юрій Горбунов показав, як проводить час з сином
Юрій Горбунов та Катя Осадча вважаються однією з найбільш зразкових сімей українського шоу-бізнесу. Подружжя в міру розповідають про своє особисте жит...
П'ять знаків Зодіаку, які зароблять багато грошей на початку літа 2021
Астрологи прогнозують, що в перший місяць літа 2021 фінансова удача чекає представників п'яти знаків Зодіаку. Їм пощастить збільшити доходи і стати бі...
Частину українців позбавлять субсидій: у Мінсоцполітики ввели нові правила
Після того, як Кабінет міністрів затвердив нові правила для нарахування субсидій у 2021 році, частина українців пільгових категорій залишаться без доп...
Дружина Тищенко розповіла, як чоловік зробив їй сюрприз на день народження, і показала подарунки гостей
Дружина Миколи Тищенка розповіла, як дізналася про вечірку-сюрприз, яку для неї підготував чоловік. Також Алла Барановська показала, які розкішні буке...