Клієнти державного ПриватБанку дедалі частіше скаржаться на цю фінансову установу через незрозумілі маніпуляції з платіжними картами. Зокрема, на тематичному порталі Мінфіну, з'явилася негативна інформація від однієї з клієнток цього банку.
Жінка пише, що оформила в Приватбанку відразу три картки, проте не минуло й місяця, як всі три картки виявилися заблоковані - відразу після того, як на них були нараховані гроші. Причому ніхто не попереджав про ймовірне блокування, і ніхто не став перейматися поясненням причин.
"Після дзвінка на 3700 карту "Універсальну" розблокували, причому доволі швидко (протягом години), карти "Для виплат" залишилися заблоковані", - повідомила клієнтка.
"Чи не занадто ви перемудрили зі своєю службою безпеки? Тому що після Вашої "турботи про клієнта" з'являється тільки одне бажання - забрати свої гроші і триматися від вас подалі, і тим більше не рекомендувати ПриватБанк іншим", - не приховує свого обурення клієнтка.
Після публікації скарги на порталі Мінфіну банк усе ж знайшов час для відповіді на негативний відгук клієнтки.
"Банк обслуговує клієнтів, керуючись чинним законодавством і нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в Положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п. 3, розділі V та інших пунктах цієї постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не примхою, а чітким дотриманням чинних законів. Ми перевіримо інформацію по наданих документах і зв'яжемося з результатом ", - дали банкіри відповідь, з якої людині необізнаній важко що-небудь зрозуміти.
Нагадаємо, клієнти ПриватБанку стали скаржитися, що останнім часом у них пропадають гроші з карток. Виявилося, що почастішали крадіжки через банкомати Приватбанку. Банкіри розповіли про способи, які найчастіше використовують грабіжники.