Клієнтка monobank хотіла зняти гроші у банкоматі ПриватБанку, але зіткнулася з труднощами. Що робити у випадках, якщо банкомат іншого банку не видає готівку, хоча і списує гроші з рахунку, пояснили у контакт-центрі monobank.
Так, на сайті Мінфіну з'явився негативний відгук, в якому детально описана ситуація сбою у банкоматі, в результаті якого клієнтка monobank втратила гроші.
"Сталася неприємна ситуація. 17.08.2023 знімали гроші в банкоматі ПриватБанку з картки monobank. Сума не маленька – 16000 гривень. Банкомат довго відраховував гроші та видав помилку. Гроші списалися з Монобанку", - поділилася жінка у відгуку.
Вона зазначила, що одразу звернулися на підтримку ПриватБанку, де пообіцяли, що гроші повернутися через 10-20 хвилин, але цього не сталося. Там порадили звертатися до monobank.
"Зателефонувала до monobank. Сказали, що заявку створили, чекати 10 днів, якщо не повернуть (минув 10 днів нічого не повернули) сказали, щоб подала документи до платіжної системи для оскарження, цей процес займає близько 60 днів. Знову чекаю. Надії мало!" , – поділилася українка.
У monobank відповіли жінці, що оскарження списання займає певний час, але гроші їй обов'язково повернуть.
"Ми зі свого боку робимо все максимально оперативно, щоб якнайшвидше допомогти вам із поверненням коштів", - додали в банку.
Нагадаємо, в ніч на 3 вересня ПриватБанк призупиняв роботу свого інтернет-банкінгу Приват24, але зранку система вже працювала.