Нафтогаз роз'яснив клієнтам, чому іноді виникають непорозуміння із неправильними нарахуваннями в платіжках за газ. Однією з основних причин може бути несвоєчасна передача показань лічильника. Про це повідомила прес-служба компанії.
Зазначається, що у разі неотримання показань газового лічильника з 1 по 5 числа включно облгаз самостійно вказує обсяг споживання газу клієнта на рівні середнього споживання. Цей показник може бути як вищим, так і нижчим за фактичний. Отже, ви або недоплатите, або переплатите в результаті.
Щоб уникнути подібних непорозумінь, клієнтам "Нафтогазу" рекомендують вчасно передавати щомісячні показники лічильників.
Зробити це можна кількома способами. Так, клієнтам АТ "Київоблгаз", АТ "Житомиргаз", АТ "Львівгаз", АТ "Криворіжгаз", АТ "Харківгаз", АТ "Харківміськгаз", АТ "Донецькоблгаз", Дніпровської та Кропивницької філій Газмережі простіше відправити показники свого лічильника на номер 4647.
Зробити це потрібно в такій послідовності: 9 цифр особистого рахунку – пробіл – 5 цифр (показники лічильника).
При цьому клієнти Нафтогазу можуть скористатися й іншими способами передачі показань, зручними для себе:
- Через спеціальну лінію облгазу. За допомогою підказок віртуального помічника або безпосередньо оператору повідомте ПІБ, адресу та фактичні показання лічильника.
- Через власний кабінет на сайті 104.ua.
- Через спеціальний чат-бот у Viber (введіть у пошук месенджера 7104 і перейдіть у відповідний чат, де ви можете завантажити фото вашого лічильника зі свідченнями)
- Через чат-бот Telegram (у пошуковому рядку знайдіть 104.ua, підпишіться на нього, підтвердіть особовий рахунок, виберіть пункт "Показники" та внесіть їх за допомогою підказок меню).
Раніше Нафтогаз пообіцяв своїм клієнтам щомісячну знижку за газ за однієї умови.