Today.ua

У Нафтогазі розповіли, звідки у платіжках за газ з'являються некоректні нарахування

Нафтогаз роз'яснив клієнтам, чому іноді виникають непорозуміння із неправильними нарахуваннями в платіжках за газ. Однією з основних причин може бути несвоєчасна передача показань лічильника. Про це повідомила прес-служба компанії.

Зазначається, що у разі неотримання показань газового лічильника з 1 по 5 числа включно облгаз самостійно вказує обсяг споживання газу клієнта на рівні середнього споживання. Цей показник може бути як вищим, так і нижчим за фактичний. Отже, ви або недоплатите, або переплатите в результаті.

Щоб уникнути подібних непорозумінь, клієнтам "Нафтогазу" рекомендують вчасно передавати щомісячні показники лічильників.

Зробити це можна кількома способами. Так, клієнтам АТ "Київоблгаз", АТ "Житомиргаз", АТ "Львівгаз", АТ "Криворіжгаз", АТ "Харківгаз", АТ "Харківміськгаз", АТ "Донецькоблгаз", Дніпровської та Кропивницької філій Газмережі простіше відправити показники свого лічильника на номер 4647.

Зробити це потрібно в такій послідовності: 9 цифр особистого рахунку – пробіл – 5 цифр (показники лічильника).

При цьому клієнти Нафтогазу можуть скористатися й іншими способами передачі показань, зручними для себе:

Раніше Нафтогаз пообіцяв своїм клієнтам щомісячну знижку за газ за однієї умови.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ