У "Нафтогазі" розповіли клієнтам, куди їм потрібно звертатися у разі неправильних розрахунках в платіжках. Деякі громадяни скаржаться на те, що вони регулярно передають показання лічильників, але в квитанціях за газ бачать зовсім інші цифри. У таких випадках потрібно звертатися безпосередньо до облгазу.
Одна з клієнток "Нафтогазу" звернулася з претензією про некоректні нарахування безпосередньо до свого постачальника на сторінці в Facebook.
"Поясніть, будь ласка, чому передаю показник лічильника вчасно, а різниця між ним і попереднім вважається неправильно, більше на 28 куб. Нафтогаз каже, що це не їх вина, Львівгаз стверджує, що передає правильні свідчення. Звідки беруться зайві куби? Як домогтися правди ?", - написала жінка.
У "Нафтогазі" відповіли своїй клієнтці, що компанія не є постачальником газу, і не нараховує обсяги газу. Для вирішення питання їй потрібно звернутися до облгазу (оператору ГРМ), який безпосередньо відповідає за облік газу, згідно з отриманими показниками лічильника. З оператором ГРМ безпосередньо потрібно вирішувати і всі питання, пов'язані з цифрами в платіжках.
Раніше повідомлялося, що українці можуть змінити постачальника газу. Для цього у них є два варіанти.