Today.ua

Укрпошта посилила вимоги до посилок: про які обмеження потрібно знати клієнтам

Укрпошта почала ретельніше перевіряти посилки клієнтів, щоб уникнути відправки заборонених предметів, що становлять загрозу оточуючим. Також введені вимоги до упаковки посилок та документів, необхідних для відправки.

У період війни всі посилки для відправки повинні надаватися представнику Укрпошти у відкритому вигляді, щоб вони спочатку переглянули вміст коробки, а потім уже запечатали її.

Щодо упаковки, то операторам Укрпошти суворо заборонено приймати для пересилання відправки, упаковані клієнтами в коробки зі звичайного картону (не гофрованого), з опуклими поверхнями, вм'ятинами, розривами (щілинами), вологими або жирними плямами. Також не підлягають прийому відправки, що містять на упаковці рекламу інших поштових операторів (наприклад, у коробці з емблемою Нової пошти).

Поміщені в коробку предмети не повинні переміщатися, тертися і битися один об одного або стінки упаковки. Усі порожнечі потрібно заповнювати наповнювачем (пінопластовим ущільнювачем, повітряно-пухирчастою плівкою, гофрокартоном тощо).

Зі зразками пакувальної тари, що використовується під час прийому відправок для пересилання Укрпоштою, можна ознайомитися на сайті.

Як відправити посилку за допомогою "Дії"

Не обов'язково мати фізичний паспорт, щоб здійснити відправку. Укрпошта приймає у клієнтів документи з програми "Дія" (ID-карту та закордонний біометричний паспорт.)

Оператор у поштовому відділенні сканує штрих-код зі зворотного боку паспорта, і "Дія" передає дані до системи Укрпошти.

Які відправлення можна отримати за допомогою "Дії":

Раніше повідомлялося, що Укрпошта знизила вартість доставки посилок до 31 серпня.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ