Улюбленої молочки від Простоквашино в Україні більше не буде: стала відома причина

Автор: Марченко Любов

В Україні зникне з полиць магазинів улюблена багатьма дорослими і дітьми молочка від Простоквашино. Відомий бренд припиняє свою роботу на теренах нашої країни.

Улюбленої молочки від Простоквашино в Україні більше не буде: стала відома причина - today.ua

Про це повідомила у своєму Facebook-акаунті компанія Данон Україна, яка є власником торгової марки Простоквашино (https://www.facebook.com/photo/?fbid=685095356984154&set=a.627405109419846).

Втім, як з'ясувалося, Простоквашино не йде з України, просто компанія вирішила провести ребрендінг цієї торгової марки, змінивши її назву.

"Ми перегортаємо сторінку Простоквашино, аби відкрити шлях для нового українського бренду ПростоНаше!", - йдеться у повідомленні Данон Україна.

Популярні зараз

Більше половини українських АЗС недоливають автогаз: результати дослідження

Залужний озвучив втрати ЗСУ у війні та допустив мобілізацію жінок

Верховна Рада збільшила штрафи за незаконний збір грибів та ягід

Австралія передасть Україні 49 танків M1 Abram

Втім, зміна торкнеться лише назви торгової марки. Водночас традиційні якість, смак і надійність продуктів, за які українцям полюбилась ТМ Простоквашино, залишаться і під новою вивіскою.

Улюбленої молочки від Простоквашино в Україні більше не буде: стала відома причина

"Разом з вами ми писатимемо спільну історію нашого бренду з чистого аркуша, лишаючи незмінним лише той самий смак продуктів, які виробляються зі 100% фермерського молока на заводі в Кременчуці", - запевнила прес-служба компанії.

Водночас у компанії зауважили, що не випадково вирішили розпочати нову сторінку своєї історії з чергової річниці Незалежності. У Данон Україна кажуть, що звитяжність українців надихає їх рухатися вперед і створювати свій національний продукт повністю з української сировини, від українського виробника і під української вивіскою.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

…Хоча с котом Матроскіним і Шариком усе ж сумно розлучатись, і мабуть не варто політизувати героїв добрих дитячих мультиків, на яких виросло не одне покоління щирих українців.

Нагадаємо, що не так давно компанію Danone було визнано спонсором війни в Україні, оскільки з початком війни вона не пішла з російського ринку. Однак тепер компанія повідомляє, що її власність у РФ в липні 2023 року було націоналізовано, а отже, ніякого стосунку до бізнесу в Росії вона вже не має.