Today.ua

В НБУ розповіли, що робити, якщо банкомат не видав списані з карти гроші

Інколи трапляється, що гроші списуються з картки клієнта, проте банкомат гроші по якійсь причині не видає. Такі скарги час від часу з'являються на сайті Мінфіну. В НБУ пояснили, що потрібно робити, щоб повернути свої кошти.

Якщо банкомат не видав списані з картки гроші, то в першу чергу потрібно звернутися до банку (наприклад, до контактного центру), який видав картку та розповісти всі деталі операції. 

Представнику банку потрібно назвати суму коштів, яка списалася, але не знялася; місце розташування банкомата; час проведення операції та інші деталі, про які запитає співробітник.

Далі потрібно звернутися до банку – власника банкомата, якщо це не банк-емітент картки. Найчастіше телефон контактного центру банку можна знайти на банкоматі. Зателефонуйте та повідомте про неотримання готівки. 

У НБУ зазначають, що порядок повернення коштів банком-емітентом (далі банк) будуть здійснювати відповідно до умов договору, укладеного між ним та користувачем.

За словами адвоката, крім усіх вище згаданих кроків з документацією ситуації з банкоматом та перших комунікацій з банком також варто звернутись у відділення банку та написати заяву про повернення коштів.

Важливо зберегти чеки, якщо банкомат їх видав або зберегти смс-повідомлення, які прийшли замість паперових чеків. Також в НБУ радять зробити фото або ще краще зняти відео банкомата, де він здійснив невдалу операцію. Чим більше буде доказів з місця події, тим краще. 

Якщо банк не захоче повертати кошти, то варто писати заяву на видачу копії відеозапису, який вівся з відеокамери, що встановлена на банкоматі, та готуватись захищати свої права в суді. 

Нагадаємо, в Україні введуть нові правила поповнення банківських карт з 1 серпня.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ