Today.ua

Vodafone закликав деяких абонентів замінити SIM-карти: названа причина

Абоненти Vodafone поскаржилися на проблеми із реєстрацією SIM-карток. У деяких громадян замість Vodafone.ua на смартфоні обирається мережа MTS UKR. У компанії відповіли, що робити у таких випадках.

На Facebook-сторінці Vodafone в соцмережі один з абонентів Vodafone поставив  запитання і отримав відповідь від представників мобільного оператора.

Представник мобільного оператора на запитання відповів, повідомивши, що реєстрація в MTS UKR може відбуватися, якщо SIM-картка давно не замінювалася. Для того щоб відбувався вибір мережі Vodafone.ua, потрібно замінити "сімку". Зробити це можна абсолютно безкоштовно в одному з магазинів мобільного оператора або через мобільний додаток My Vodafone.

Зайдіть до розділу "Послуги" > "Доступні послуги" > "Операції з SIM-карткою" > "Заміна SIM-картки" та дотримуйтесь інструкцій у програмі. Номер буде перенесено на нову SIM/eSIM-карту протягом двох годин.

Також абоненти Vodafone для заміни SIM-карти можуть зателефонувати зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомити оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-карти (цифри, зазначені під штрихкодом) і підтвердити заявку за допомогою SMS-коду. Номер буде перенесено на нову SIM/eSIM-картку відразу.

Абоненти Vodafone, які знаходяться за кордоном, можуть замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM. Для цього потрібно купити ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, можна в розділі "Список девайсів з eSIM") та подати заявку на заміну "симки" в мобільному додатку My Vodafone.

Раніше повідомлялося, що Vodafone запустив нову безкоштовну послугу до кінця війни.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ